• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل 9300 امروز 4
1

آزمون استخدامی رشته‌های شغلی آموزش و پرورش در ۲۲۳ شهرستان در سراسر کشور برگزار می‌شود

  • کد خبر : 6822
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
آزمون استخدامی رشته‌های شغلی آموزش و پرورش در ۲۲۳ شهرستان در سراسر کشور برگزار می‌شود
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه در ۲۲۳ شهرستان و ۳۴۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور خبر داد.

جمهور پرس/ حسن مروتی سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه در ۲۲۳ شهرستان و ۳۴۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور خبر داد و گفت: بیش از ۵۹۳ هزار نفر متقاضی نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی هستند که از این تعداد ۵۰۰ هزار و ۴۷ نفر شامل ۳۶۳ هزار و ۸۰۷ نفر زن و ۱۳۶ هزار و ۲۴۰ نفر مرد متقاضی شرکت در آزمون رشته‌های شغلی آموزش و پرورش هستند که آزمون آنها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: حدود ۹۳ هزار نفر نیز داوطلب رشته‌های شغلی سایر دستگاه‌ها اجرایی در نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی هستند که آزمون آنها در ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

 مروتی با بیان اینکه کارت آزمون استخدامی رشته‌های شغلی آموزش و پرورش روز سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار گرفته است، افزود: این آزمون در ۲۲۳ شهرستان و ۳۴۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می‌شود و داوطلبان باید بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: برای شرکت در این آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با شیوع بیماری کرونا در نظر گرفته شده، گفت: ضروری است داوطلبان عزیز در این مورد همکاری لازم را به عمل آورند.

مروتی درباره جزئیات برگزاری این آزمون خاطرنشان کرد: جزئیات برگزاری نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ به صورت اطلاعیه در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده است و لازم است داوطلبان به دقت آن را مطالعه کنند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=6822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.