• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل 9300 امروز 4
1

استیلی: دنبال برتری برابر کره‌جنوبی و لبنان هستیم/ می‌خواهیم بازی با لبنان با حضور هواداران باشد

  • کد خبر : 5092
  • ۰۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
استیلی: دنبال برتری برابر کره‌جنوبی و لبنان هستیم/ می‌خواهیم بازی با لبنان با حضور هواداران باشد
مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: دنبال این هستیم تا بازی برابر لبنان با حضور هواداران برگزار شود.

جمهور پرس/ حمید استیلی در مورد ابتلای او و تعدادی از بازیکنان تیم ملی به کرونا اظهار داشت: زمانی که تیم ملی کره به ایران آمد، به احترام آنها تست کرونا و قرنطینه در همان محل اقامت گرفته شد اما ما را به یک هتل دیگر بردند. آنجا تست کرونای من مثبت شد و سایر بازیکنان به سمت محل اقامتشان رفتند.

وی در رابطه با ابتلای بازیکنان به کرونا افزود: اللهیار صیاد منش و علی قلیزاده تستشان منفی شد و به تیم اضافه شدند اما مهدی طارمی، جهانبخش و سامان قدوس با تست مثبت کرونا در کشور مبدا مواجه شدند و نمی‌توانند ما را در این بازی همراهی کنند.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: ۶ بازیکن ما احسان حاج صفی، میلاد محمدی، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، امیر عابدزاده و سردار آزمون فردا از طریق استانبول به باز ما اضافه می‌شوند. همچنین این نفرات هم مثل ما باید چند ساعت معطل باشند تا جواب تست هایشان بیاید و تنها یک جلسه با تیم می‌توانند تمرین کنند.

وی در مورد حضور هواداران گفت: این بازی در استادیوم ملی سئول برگزار می‌شود و بالغ بر ۶۵ هزار هوادار به ورزشگاه می‌آیند. ما هم نامه نگاری کردیم که به دلیل شیوع کرونا با مشکل مواجه می‌شویم اما ترتیب اثر داده نشد.

استیلی در مورد بازی تیم ملی مقابل لبنان در مشهد و اینکه این دیدار با حضور هواداران برگزار خواهد شد یا خیر گفت: هنوز این موضوع مشخص نیست اما هیات رئیسه و سرپرست فدراسیون در تلاش هستند تا این دیدار با حضور هواداران برگزار شود. همچنین پس از بازی با هواپیمای چارتر به مشهد خواهیم رفت.

وی افزود: در بازی مقابل لبنان از سعید عزت اللهی و صادق محرم هم می توانیم استفاده کنیم و امیدواریم در آن بازی نیز بتوانیم موفق ظاهر شویم. امیدوارم بازیکنان در این دو بازی عیدی خوبی به هواداران بدهند.

استیلی تاکید کرد: کادرفنی و بازیکنان به دنبال موفقیت هستند تا در این ۲ دیدار پیش رو به برتری برسند. با اینکه در بازی بسیار مهم تاثیرگذارترین بازیکنان را نداریم اما سایر نفرات سر حال و قبراق و آماده این بازی هستند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=5092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.