• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل 9296 امروز 0
5
مدیرکل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت وزارت اقتصاد خبر داد؛

انتشار فهرست بروز شده اموال مازاد و آماده فروش دولت

  • کد خبر : 4967
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
انتشار فهرست بروز شده اموال مازاد و آماده فروش دولت
مدیر کل مدیریت اموال و دارایی های دولت از انتشار فهرست بروز شده املاک دارای مجوز برای فروش دولت خبر داد.

جمهور پرس/ «فاطمه دادگر» با اشاره به دستور وزیر اقتصاد در جلسه کارگروه تأمین مالی مبنی بر اطلاع رسانی برای فروش اموال مازاد دولت، اظهار کرد: بر اساس دستور «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، اداره کل مدیریت اموال و دارایی های دولت فهرست بروز شده‌ای از املاک دارای مجوز فروش تهیه کرده که این فهرست در سامانه تدارکات الکترونیک دولت قرار گرفته است تا از طرق مختلف نظیر رسانه‌های گروهی و شبکه‌های مجازی اطلاع رسانی برای فروش آن انجام پذیرد.

وی افزود: همچنین فهرست همکارانی که مقرر است به عنوان رابط در استان‌ها نسبت به پاسخگویی در امر فروش همکاری کنند، نیز به همراه مشخصات آنها تهیه شده و علاقمندان به شرکت در این مزایده‌ها می‌توانند با ارتباط با این افراد اطلاعات بیشتر در این زمینه را دریافت کنند.

دادگر خاطرنشان کرد: همچنین علاقمندان به شرکت در این مزایده‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به پرتال این اداره کل به نشانی https://amvaledolati.mefa.ir مراجعه کنند.

مدیر کل مدیریت اموال و دارایی های دولت  ادامه داد: فهرست اموال دارای مجوز فروش دولت نیز به همراه لینک دسترسی به سامانه تدارکات الکترونیک دولت به نشانی ‏http://eauc.setadiran.ir/eauc/subscriberDispatch.action بارگذاری شده است.

وی تاکید کرد: بر روی  پرتال وزارت اقتصاد نیز برای دسترسی مخاطبان قرار گرفته است تا چنانچه ملکی مورد نظر است و افراد تمایل به خرید آن دارند، از این طریق اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=4967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.