• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل 9475 امروز 0
1

برنامه‌ تازه‌ای برای معرفی چهره مردمی «فرمول یک»

  • کد خبر : 4542
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
برنامه‌ تازه‌ای برای معرفی چهره مردمی «فرمول یک»
مدیر گروه اجتماعی شبکه یک می‌گوید که طرح چهره مردمی «فرمول یک» امسال بسیار وسیع‌تر بوده و قرار است بزودی آسان و بی‌خرج‌ترین راه برای مشارکت مردم انتخاب شود.

جمهور پرس/ فضل الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک در گفت‌وگو با خبرنگار تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره طرح چهره مردمی «فرمول یک» که از ماه گذشته بعد از دو سال غیبت برای تحویل سال ۱۴۰۱ آغاز به کار کرده، گفت: اگر کرونا بگذارد امسال طرح چهره مردمی به نتیجه می‌رسد. دوستان در برنامه «فرمول یک» بخش زیادی از زحمات را کشیده‌اند و کرونا هم مثل سال‌های گذشته و قبل از واکسیناسیون نیست. با تمام قوا برای لحظه تحویل سال این کار را جلو می‌بریم.

وی افزود: کاری که امسال در مرحله مقدماتی این طرح برای یافتن چهره‌ها و افراد و کار پژوهشی انجام شد، خیلی وسیع‌تر از سری اول این طرح بود. ما تمام ذهنمان را به این معطوف کرده بودیم تا افرادی را انتخاب کنیم که در فاصله دوره اول طرح تا این دوره یعنی از ابتدای سال ۹۸ تاکنون کارهای موثری را انجام داده اند، برای همین به یک فهرست چند هزار نفری رسیدیم و دستمان خیلی پر بود.

شریعت پناهی تاکید کرد: از بین این فهرست به ۴۰ نفر رسیدیم که سعی شد تنوع شغلی و جغرافیایی بین آن‌ها لحاظ شده باشد. خدا کمک کند همه چیز به خوبی پیش می‌رود البته این دوره نسبت به دوره قبل تفاوتی دارد و قرار است از ۱۰ نفر به عنوان چهره مردمی تجلیل کنیم و در کنار آن از چند نفر هم تجلیل ویژه خواهیم داشت.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک در توضیحات بیشتر ادامه داد: بخشی از این تقدیر ویژه مربوط به درگذشتگان است؛ کسانی که کارهای خوبی انجام داده‌اند و طی یکی دو سال گذشته مرحوم شدند و با حضور خانواده‌شان از آن‌ها تجلیل می‌کنیم. مورد بعدی افرادی هستند که شاید اکنون در فهرست ۱۰ نفره نباشند، اما نظر هیأت انتخاب این باشد که ما تجلیل جداگانه‌ای از آن‌ها انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه با اتمام این دوره، در تلاشیم از سال آینده این طرح را به صورت مستمر در برنامه «فرمول یک» داشته باشیم، اذعان کرد: اگر بتوانیم چهره هفته، چهره ماه و در نهایت چهره سال را داشته باشیم این کار در ابعادی وسیع‌تر و بهتر انجام می‌شود. گرچه سختی کار بیشتر می‌شود، چون باید همواره به روز باشیم و تمام اتفاقات مملکت را زیر ذره بین قرار بدهیم تا این افراد را به روز پیدا کنیم. بعد از برنامه تحویل سال در جلساتی با آقای ضیا برنامه‌ریزی کار جدید را انجام خواهیم داد. باید ببینیم این طرح چقدر شدنی است و کرونا چقدر به ما اجازه می‌دهد؟ تا اینجای کار که خیلی راضی هستیم و چهره مردمی برتر امسال در لحظه تحویل سال معرفی خواهد شد.

شریعت پناهی درباره شیوه رأی دهی مردم به ۱۰ چهره فعلی که در نهایت به انتخاب یک نفر منجر می‌شود، توضیح داد: دوست داریم آسانترین و بی‌خرج‌ترین راه را برای مشارکت مردم در نظرسنجی داشته باشیم تا بتوانیم مشارکت را بالا ببریم. در این راستا از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها هم کمک می‌گیریم تا این ۱۰ نفر را به نظرسنجی بگذارند تا بتوانیم از نظر تمام طیف‌ها استفاده کنیم.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک در پایان گفت: مسلماً این افراد هم خودشان پایگاه‌هایی بین مردم دارند، ما هم تبلیغاتی در سطح شهر خواهیم داشت. همچنین از زمان اعلام ۱۰ نفر نهایی، شبکه یک در لابلای برنامه‌های پربیننده و زنده خود آن‌ها را معرفی می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=4542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.