• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 9447 امروز 0
7

تدارک وسیع حریف ایران/ شاگردان اسکوچیچ مقابل ۶۶ هزار نفر!

  • کد خبر : 5210
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۵۹
تدارک وسیع حریف ایران/ شاگردان اسکوچیچ مقابل ۶۶ هزار نفر!
مسوولان فدراسیون فوتبال کره جنوبی بلیت‌های بیشتری نسبت به گذشته برای دیدار با ایران به فروش رسانده‌اند و انتظار می‌رود تمام صندلی‌های ورزشگاه جام‌جهانی سئول پُر از تماشاگر شود.

جمهور پرس/ تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته نهم دور سوم و پایانی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف میزبان خود کره جنوبی برود.

این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که هر ۲ تیم صعود خود به جام جهانی قطر را مسجل کرده‌اند اما برای سرگروهی و همچنین قرار گرفتن در رده بهتری در رنکینگ فیفا به واسطه قرعه‌کشی جام جهانی و همچنین جدال‌های همیشه حساسی که بین آنها حکمفرما بوده حساسیت به مراتب بیشتری نسبت به یک دیدار تشریفاتی دارد.

در همین راستا مسوولان فدراسیون فوتبال کره با وجود آمار بالای ثبت شده ابتلا به ویروس کرونا در نظر گرفته تا از تمام ظرفیت ورزشگاه جام جهانی سئول برای این مسابقه استفاده کند. ابتدا اعلام شد که حدود ۶۱ هزار نفر در این استادیوم ۶۶ هزار نفری حاضر خواهند بود اما ساعتی پیش اعلام شد بلیت‌های جایگاه شمالیِ ورزشگاه هم در سایت به فروش رسیده و از طریق باجه نیز این اتفاق رخ داده است. این یعنی ورزشگاه به راحتی ۶۴ هزار نفر را در خود جای خواهد داد.

تدارک وسیع حریف ایران/ شاگردان اسکوچیچ مقابل ۶۶ هزار نفر!

از طرفی اعلام شده تا هواداران برای اینکه بتوانند به راحتی و بدون مشکل بر روی صندلی‌های خریداری شده بنشینند حداقل یک ساعت قبل از آغاز بازی وارد ورزشگاه شوند. این احتمال وجود دارد که حدود ۲ هزار بلیت باقیمانده نیز در ورزشگاه به فروش برسد و کره با ۱۰۰ درصد ظرفیت ورزشگاه جام جهانی از شاگردان دراگان اسکوچیچ پذیرایی کند.

در اطلاعیه‌های صادر شده از سوی فدراسیون فوتبال کره جنوبی به زدن ماسک و همچنین پوشیدن لباس کره جنوبی برای متحد شدن سکوها اشاره شده است. آنها سعی دارند با کمک تماشاگران خود بعد از حدود ۱۱ سال و هفت مسابقه متوالی، ایران را شکست دهند. جالب است بدانید که جنگجویان تائه‌گوک در خانه نیز مقابل ایران باخت‌های بیشتری را تجربه کرده‌اند. حال باید دید بازی سی و سوم این ۲ تیم منجر به چه نتیجه‌ای منجر می‌شود. تا به اینجا ۱۳ برد برای ایران، ۹ برد برای کره جنوبی و ۱۰ تساوی به دست آمده و هر تیم ۳۴ بار به تیم مقابل گل زده است.

تدارک وسیع حریف ایران/ شاگردان اسکوچیچ مقابل ۶۶ هزار نفر!

تدارک وسیع حریف ایران/ شاگردان اسکوچیچ مقابل ۶۶ هزار نفر!

 

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=5210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.