• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل 9300 امروز 4
2
مدیر اداره رفاه تاکسیرانی پایتخت:

ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیران‌ها شروع شد

  • کد خبر : 1292
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیران‌ها شروع شد
قلی زاده گفت: تاکسیرانان تنها مجاز به استفاده از یکی از شرکت‌های بیمه تکمیلی هستند و می‌توانند اسامی اعضای خانواده خود را نیز ثبت کنند.

جمهور پرس/ مریم قلی زاده، مدیر اداره رفاه سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره جزئیات بیمه درمان تکمیلی رانندگان گفت: مطابق بیمه کشوری، رانندگان تنها مجاز به استفاده از یکی از شرکت‌های بیمه تکمیلی هستند؛ بنابراین هر کدام از رانندگان که به نحوی از یکی از شرکت‌های خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند، از ثبت نام در این سامانه اجتناب کنند.

وی گفت: تاکسیران‌ها می‌توانند اسامی اعضای خانواده و تحت تکلفشان را برای بهره مندی از این خدمات ثبت کنند.

پیش از این، میثم مظفر، عضو شورای شهر تهران درباره بیمه تکمیلی تاکسیران‌ها گفته بود: رانندگانی که دارای کارنامه هوشمند «پروانه» هستند، می‌توانند خودشان و اعضای خانواده شان را به صورت رایگان تحت پوشش قراردهند.
این خبر درصورتی از جانب این عضو شورا بیان شده بود که در چند هفته گذشته، بیمه تکمیلی رانندگان متوقف شده بود.

اسماعیل بیگی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره قطع بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی گفته بود: در تیرماه سال جاری مصوب شد سازمان تاکسیرانی برای ادامه بیمه تکمیلی رانندگان اقدام کند، اما هیچ اقدام درستی در این زمینه صورت نگرفت و اعتبار بیمه در شهریور ماه به اتمام رسید. با این حال از اواخر مهرماه پیگیری‌های لازم انجام شده تا کار با سرعت دنبال شود.

در طرح پایه بیمه تکمیلی رانندگان، تاکسیران‌ها می‌توانند با توجه به سطح نیازمندی خود، سطح پوشش خدمات بیمه تکمیلی انتخاب کنند.
در سطح یک پایه درمان بیمه تکمیلی این طرح برای رانندگان به مبلغ ۸۸۲ هزارو ۹۰۰ تومان بود، که برای تاکسیران‌های مشمول طرح بیمه تکمیلی شهر تهران رایگان است.
در سطح دو پایه درمان بیمه تکمیلی، تاکسیران‌ها باید ما به تفاوت بیمه تکمیلی سطح یک از دو را پرداخت کنند که هزینه آن ۴۱۲ هزار و ۲۰ تومان است.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=1292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.