• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل 9296 امروز 0
4

جزئیات جدید از قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان/ آغاز ثبت‌نام از متقاضیان

  • کد خبر : 5170
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۵۱
جزئیات جدید از قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان/ آغاز ثبت‌نام از متقاضیان
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز قرارداد «جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان این صندوق» از ابتدای سال ۱۴۰۱ خبر داد.

جمهور پرس/ محمود مرتضایی‌فرد اظهار کرد: قرارداد جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری یا همان بیمه تکمیلی سابق از اول فروردین ماه امسال آغاز شده و تا پایان سال ۱۴۰۱ نیز فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه «زمان ثبت‌نام یا حذف و اضافه نفرات تحت پوشش برای این خدمت از اول فرودین ماه ۱۴۰۱ تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ به مدت سه ماه تعیین شده است، افزود: متقاضیان دریافت این خدمت می‌توانند صرفاً از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir (بخش خدمات بیمه‌ای) و بدون مراجعه حضوری و فقط از طریق «رایانه» اقدام به ثبت‌نام یا حذف و اضافه نفرات جدید کنند.در این طرح ثبت تقاضای بازنشستگان از طریق تلفن همراه امکان پذیر نیست.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری سهم سرانه هر نفر را در قرارداد سال جدید ۴۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در قرارداد سال ۱۴۰۱ سقف پوشش خدمات جبران هزینه خسارت درمان نسبت به قرارداد قبلی نیز ۳۰ درصد بیشتر شده است.

وی اضافه کرد: قرارداد جدید در قالب پرداخت هزینه خسارت‌های درمانی است و شرکت طرف قرارداد صرفاً وظیفه محاسبه و تعیین مبلغ هزینه خسارت را برعهده دارد و صندوق بازنشستگی کشوری از محل سودآوری شرکت‌ها و سهم بازنشستگان، نسبت به پرداخت هزینه خسارت اقدام خواهد کرد. همچنین با توجه به اینکه مرحله آخر ثبت‌نام متقاضیان یا ثبت درخواست انصراف و حذف و اضافه افراد، ویرایش و ثبت «نشانی محل سکونت فرد دارای دفترکل بازنشستگی» است، بنابراین فرد متقاضی باید نشانی و شماره تلفن همراه را به درستی و با دقت ثبت یا اصلاح کند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در پایان با بیان اینکه «جزئیات طرح در صفحه مربوط به ثبت‌نام و حذف و اضافه به طور کامل درج شده و متقاضیان باید متن مربوطه را به دقت مطالعه کنند» اعلام کرد: شماره تماس‌های ۲۵۰۰ (مرکز پاسخگویی صبا) و ۷۵۰۱۳ (آتیه سازان حافظ) با پیش شماره ۰۲۱ آماده پاسخگویی در خصوص قرارداد جدید هستند.

اخبار بازنشستگان , صندوق بازنشستگی کشوری ,

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=5170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.