• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل 9300 امروز 4
3

«جوکر ۲» در یک قدمی تولید

  • کد خبر : 2607
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
«جوکر ۲» در یک قدمی تولید
اخبار غیررسمی از شروع فیلمبرداری دنباله «جوکر» در سال آینده میلادی حکایت دارد.

جمهور پرس/ آخرین شایعات درباره دنباله فیلم جوکر حاکی از آن است که پیش‌نویس اول فیلمنامه این اثر به استودیو برادران وارنر تحویل شده و فیلمبرداری آن سال آینده میلادی آغاز خواهد شد.

این خبر از سوی یکی از منابع آگاه از داخل استودیو برادران وارنر مطرح شده و هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

از زمان موفقیت بزرگ جوکرِ تاد فیلیپس در سال ۲۰۱۹، شایعاتی مبنی بر ساخت دنباله این فیلم مطرح شد. با این که اطلاعاتی درباره محتوای فیلمنامه در دست نیست اما احتمالا در جوکر ۲ خواکین فینیکس نقش آرتور فلک را تکرار خواهد کرد.

فیلم جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس و براساس فیلمنامه‌ای از فیلیپس و اسکات سیلور ساخته شد. این فیلم داستان پیدایش شخصیت جوکر را روایت می‌کند و این که چطور یک دلقک و کمدین ناموفق به خبیث‌ترین شخصیت شرور شهر گاتهام تبدیل شد. با وجود پایانِ بازِ قسمت اول عده‌ای معتقد بودند نیازی به ساخت دنباله این فیلم نیست اما فروش بیش از یک میلیارد دلاری جوکر در گیشه برادران وارنر را برآن داشت که فیلپیس و فینیکس را به ساخت قسمت دوم مجاب کند.

آخرین اخبار درباره قسمت دوم جوکر سال گذشته منتشر شد و خبر آمد که فیلیپس قرارداد نگارش فیلمنامه این فیلم را امضا کرده است اما این خبر نه از طرف استودیوی سازنده و نه از طرف فیلیپس به طور رسمی تایید نشد.

بازیگر نقش جوکر نیز در ماه اکتبر (مهر- آبان) اعلام کرد اگر پیشنهادی برای بازی در قسمت دوم بگیرد از آن استقبال می‌کند اما نمی‌تواند ساخت این فیلم را به طور رسمی تایید کند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=2607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.