• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 9447 امروز 0
2

رئیس دفتر رئیس‌جمهور: تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی آغاز می‌شود

  • کد خبر : 6232
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
رئیس دفتر رئیس‌جمهور: تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی آغاز می‌شود
رئیس دفتر رئیس جمهور‌ گفت: کار تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت آغاز می‌شود و امیدواریم تا پایان سال فرایند تصویب را در مجلس طی کند.

جمهور پرس/ غلامحسین اسماعیلی مشاور و رئیس دفتر رئیس جمهور‌ پس از پایان نشست مشترک هیأت دولت و نمایندگان مجلس که عصر امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد با بیان اینکه نشست امروز بسیار صمیمی و سازنده بود، اظهار داشت: در این نشست مشترک جمعی از وزرا و تعدادی از نمایندگان مجلس به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و اعضای دولت و مجلس بر هماهنگی بیشتر برای حل مشکلات اساسی کشور تأکید کردند.

وی افزود: یکی از مسائلی که در این نشست مطرح شد، برنامه‌های مدنظر دولت در سال ۱۴۰۱ به ویژه تدوین برنامه هفتم توسعه بود که در دیدار اخیر کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری نیز بر تدوین این سند راهبردی تأکید شد که پنج سال آینده کشور را ریل‌گذاری می‌کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور‌ ادامه داد:‌ در خصوص مهم‌ترین مسائلی که در تدوین این لایحه باید لحاظ شود بحث و تبادل‌نظر شد تا با مشارکت مجلس و دولت و مبتنی بر سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب، به زودی کار تدوین این لایحه آغاز می‌شود و امیدواریم تا پیش از پایان سال جاری در مجلس شورای اسلامی فرایند تصویب را بگذراند.

اسماعیلی با بیان اینکه روحیه وحدت و همدلی بین مجلس و دولت حاکم است و در نشست امروز نیز مشاهده می‌شد، گفت: تکرار این جلسات می‌تواند به پیشبرد امور و اجرای برنامه های مختلف جهت حل مشکلات کشور کمک کند و قطعاً این جلسات تکرار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=6232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.