• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل 9300 امروز 4
7

رئیس مجلس به حاشیه برنامه «عصر جدید» واکنش نشان داد!

  • کد خبر : 5528
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۳۸
رئیس مجلس به حاشیه برنامه «عصر جدید» واکنش نشان داد!
قالیباف در فضای مجازی نوشت: کسانی که دفاع مقدس را تجربه کرده‌اند می‌دانند که جوان‌های دوست‌داشتنی و بی‌آلایشی چون هنرمند عزیز «بابک جوکار» که با معیارهای مرکز نشینان هماهنگ نیستند، چه دینی به گردن ما دارند.

چمهور پرس/ به دنبال حواشی پیش آمده در یکی از اجراهای برنامه استعداد یابی «عصر جدید» و واکنش عموم مردم در فضای مجازی به حرمت‌داری گویش‌ها و لهجه‌ها، دکتر محمدباقر قالیباف، ریاست مجلس شورای اسلامی هم در واکنشی دلی، وطنی و به یادآوری تمام آنچه که اقوام ایرانی برای میهن اسلامی‌مان مجاهدت کرده‌اند، به تمسخر لهجه یکی از هنرمندان برنامه «عصر جدید» واکنش نشان داد و در حساب اینستاگرام خود نوشت: کسانی که دفاع مقدس را تجربه کرده‌اند می‌دانند که جوان‌های دوست‌داشتنی و بی‌آلایشی چون هنرمند عزیز #بابک_جوکار که با معیارهای مرکز نشینان هماهنگ نیستند، چه دینی به گردن ما دارند.

به بچه روستایی‌ها و عشایر که عشقشان به ایران بیشتر و سهمشان از ثروت مملکت کمتر است، افتخار می‌کنیم.

ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی در فصل سوم «عصرجدید» در کنار احسان علیخانی به عنوان داور حضور دارند.«عصرجدید» با اجرا و کارگردانی احسان علیخانی اولین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران محسوب می‌شود که با حضور استعدادهای ویژه در زمینه‌های مختلف مقابل دوربین می‌رود. برنامه‌ای که پخش چند فصل از آن خبرساز بوده و سهم قابل توجهی از بیننده‌ها را به خود جلب کرده است. فصل جدید این برنامه با حضور داوران جدید با حواشی مختلفی همراه بوده است.

حاشیه پیش آمده از این قرار بود که ژاله صامتی داور «عصر جدید» به شرکت‌کننده این برنامه در بخش خوانندگی می‌گوید اگر بخواهد برای خوانندگی به شهرهای بزرگ بیاید باید لهجه‌اش را «فراموش» کند و البته به او توصیه می‌کند در زادگاهش بماند.

به فاصله کوتاهی، فضای مجازی مملو از واکنش‌ها و انتقادات نسبت به این مساله، این برنامه و دست‌اندرکاران آن شده است.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=5528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.