• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل 9300 امروز 4
4

سردار اشتری پس از شهادت ناجوانمردانه مأمور پلیس: مجلس و قوه قضائیه به یاری پلیس بیایند

  • کد خبر : 2932
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۱۱
سردار اشتری پس از شهادت ناجوانمردانه مأمور پلیس: مجلس و قوه قضائیه به یاری پلیس بیایند
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ضرورت دارد تمام نهادها و دستگاه‌های ذیربط اعم از مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و وزارت دادگستری نسبت به تقنین قوانین مورد نیاز پلیس و "اصلاح قانون به کارگیری سلاح" و بخشی از آئین دادرسی کیفری اقدام و پلیس را یاری کنند.

جمهور پرس/ سردار حسین اشتری ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ دوم “علی اکبر رنجبر” جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز در درگیری با اراذل و اوباش به خانواده وی و مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مأموران جان برکف و ولایتمدار پلیس همیشه و در همه جا با مخلان نظم و آرامش مردم، شجاعانه برخورد قاطعی داشته و با افتخار جان گرانبهای خود را تقدیم امنیت و آرامش جامعه کرده‌اند و مردم عزیز نیز قدر آن‌ها را می‌دانند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: طی هماهنگی به‌عمل آمده با دادستان محترم کل کشور مجازات‌های سنگینی در انتظار عامل یا عاملان شهادت این مأمور جان برکف انتظامی است.

وی بر برخورد قاطع و دستگیری هرچه سریعتر این اراذل و اوباش که باعث احساس ناامنی در مردم شده‌اند، تأکید کرد.

این مقام ارشد انتظامی متذکر شد: نمی‌گذاریم خون این شهید بزرگوار پایمال شود و اراذل و اوباش بدانند در برابر پنجه فولادین پلیس توان مقابله را نخواهند داشت و سرانجام آن‌ها جز تسلیم در برابر قانون و مردم نخواهد بود.

اشتری با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است، گفت: “اقتدار پلیس” لازمه امنیت است و ضرورت دارد تمام نهادها و دستگاه‌های ذیربط اعم از مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و وزارت دادگستری نسبت به تقنین قوانین مورد نیاز پلیس و “اصلاح قانون به کارگیری سلاح” و بخشی از آئین دادرسی کیفری، قضات محترم قوه قضائیه با حمایت‌های جدی قضایی و صدا و سیما با حمایت رسانه‌ای، پلیس مقتدر را در استقرار نظم و تأمین امنیت و آرامش مردم همراهی و یاری کنند.

به گزارش تسنیم؛ شامگاه چهارشنبه (۱۳ بهمن) مأموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز حین اجرای مأموریت، با اراذل و اوباش، درگیر شدند که در این درگیری سروان علی اکبر رنجبر، بر اثر ضربه سلاح سرد (قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=2932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.