• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل 9300 امروز 4
2
موسیقی فجر ۳۷ در آینه مهر؛

صحنه رنگارنگ موسیقی اقوام در جشنواره سی و هفتم

  • کد خبر : 3235
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۲۳
صحنه رنگارنگ موسیقی اقوام در جشنواره سی و هفتم
فرهنگسرای ارسباران تهران از روز جمعه بیست و سوم بهمن ماه میزبان آثار به صحنه رفته در بخش موسیقی نواحی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر خواهد بود.

جمهور پرس/ سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، صحنه حضور گروه‌های موسیقی اقوام خواهد بود. بر اساس برنامه، در این جشنواره گروه‌هایی از مناطق مختلف ایران نظیر کرمانشاه، لرستان، کردستان، آبادان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، تربت جام و بندر عباس در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌روند.

اجراهای موسیقی مقامی ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه ۲۲ بهمن ماه آغاز می‌شود. در تاریخ مذکور، حیدر کاکی از کرمانشاه، یوسف باجلوند از لرستان و گروه آبادانی «سار» با حضور امیر تنگسیری و حجت شیروی در یک سانس مشترک به اجرا می‌پردازند.

روز شنبه ۲۳ بهمن‌ماه نیز ابتدا گروه «نوای سمیره» از لرستان و در ادامه گروه «دالاهو» از کرمانشاه به ترتیب از ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ روی صحنه خواهند رفت.

در ادامه اجراهای موسیقی نواحی، فرهنگسرای ارسباران در روز یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه در ۲ سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ میزبان گروه «مقامی ترکمنی» از گلستان و «پامچال» از تربت جام و همچنین «بربط» هرمزگان، محمود صادقی ورگ از خراسان شمالی و سعدالله نصیری از کردستان خواهد بود.

روز دوشنبه ۲۵ بهمن‌ماه نیز گروه «ندای تفتان» از سیستان و بلوچستان، سلمان سلیمانی و یعقوب تنها از خراسان رضوی و همچنین هادی منتظری از ساعت ۲۱:۳۰ هنرنمایی می‌کنند. این کنسرت حسن ختام اجراهای بخش موسیقی نواحی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=3235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.