• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل 9300 امروز 4
3

علی ضیا: همیشه حالم خوب است/ زندگی با نشدن‌هایش جذاب است

  • کد خبر : 5107
  • ۰۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۱۳
علی ضیا: همیشه حالم خوب است/ زندگی با نشدن‌هایش جذاب است
مجری برنامه نوروزی فرمول یک در پاسخ به این سوال که سال ۱۴۰۰ را چگونه گذراندید گفت: خدا را شکر من همیشه حالم خوب است و معتقدم زندگی با همین سختی‌ها و نشدن‌هایش جذاب است. اگر قرار باشد همیشه «بشود»، زندگی روند ثابتی را می‌گیرد.

جمهور پرس/ علی ضیا در گفت و گو با ایرنا با بیان این برای من سال ۱۴۰۰ دلپذیر بود، اظهار داشت: همیشه به عنوان آدمی که مثل مردم و وسط مردم زندگی می کند از حال بد مردمم ناراحت هستم. همواره از مشکلاتی که وجود دارد دلگیر می‌شوم. حتی اگر خودم درگیر برخی از آن مشکلات نباشم. به هر حال امیدوارم برای مردم اتفاقات خوبی بیفتد.

ضیا درباره دعای اصلی‌اش در لحظه سال تحویل بیان کرد: در این لحظه مهم و حساس برای همه مردم آرزوی سلامتی داشتم و دارم. چون معتقدم سلامتی از همه چیز مهم تراست. متاسفانه به خاطر کرونا آدم‌های ارزشمندی را از دست دادیم که خیلی ناراحت کننده بود.

وی با ذکر خاطره‌ای از سفرش به حج اظهار داشت: زمانی برای اولین بار به مکه رفتم که امیدوارم دوباره قسمتم بشود. یکی از رفقایم گفت آنجا فقط برای سلامتی دعا کن. من آن زمان متوجه نمی شدم که این حرفش چه معنایی دارد. امروز متوجه می شوم که مهم ترین نعمت سلامتی است.

ضیا که در چند سال گذشته معمولا اجرای زنده سال تحویل داشته افزود: از زمانی که مجری شدم فقط دو سه سال برنامه زنده تحویل سال نداشتم و در منزل بودم. غیبتم هم به خاطر بیماری اطرافیان بود.

فرمول یک با اجرا و تهیه کنندگی علی ضیا با معرفی ۱۰ چهره برتر سال ۱۴۰۰ از ۲۲ اسفند تا ساعاتی پس از تحویل سال ۱۴۰۱ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=5107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.