• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل 9437 امروز 0
7

فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو آماده نمایش می شود

  • کد خبر : 7462
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو آماده نمایش می شود
فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر مومنی اصل و با بازی متفاوت و درخشان نیما فلاح، سحر ولدبیگی و رها بلالی که هر سه بازیگران اصلی فیلم را تشکیل می دهند، برای عموم مخاطبین کودک و نوجوان و بزرگسال تهیه و تولید شده است.

جمهور پرس/ فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو؛ ضمن برخورداری از آموزه های علم روان شناسی و توجه به مفاهیم رشد و تربیت و آموزش، توانسته است که از بین ۱۳۷ فیلم سینمایی از کشور ایران و ۱۰۵ کشور جهان، در جمع ۹ فیلم سینمایی برتر راه یافته به پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد حضور داشته باشد و در دل کودکان و نوجوانان راه پیدا کند و پیش بینی می شود که همزمان با آغاز نمایش فیلم، مخاطبین کودک و نوجوان و بزرگسال برای تماشای فیلم لحظه شماری نمایند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو آمده است که؛ بابا محسن باستان شناس است و همراه با دخترش رها برای کشف یک غار مخوف به شمال ایران سفر می کنند ؛ وقتی به غار می رسند، ناگهان زمین لرزه اتفاق می افتد و باعث وحشت بابا محسن و رها می شود. زلزله که تمام می شود، آتوسا بعد از ۶ هزار سال استراحت ، از درون یک تابوت قدیمی بیدار شده و وارد زندگی انسان های امروزی می شود. با ورود آتوسا، زندگی بابا محسن و رها دچار اتفاقات بسیار پر هیجان و چالش بر انگیزی می شود. اما، تا اینکه . . .

نگارش فیلمنامه رها و انگشتر جادو را دکتر منصور بلالی با توجه به علم روان شناسی بر عهده داشته و کیانوش اسلامی با همراهی پرویز قدسی به عنوان مشاوران فیلمنامه با نویسنده همکاری داشته اند.

تولید فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو در لوکیشن های بسیار متنوع و زیبایی از جمله: موزه برج آزادی تهران، سواحل دریای خزر، جنگل عباس آباد بهشهر، غار هوتو و مناطقی از لواسان بزرگ، جاجرود، تهرانپارس و غرب تهران انجام شده است.

رو نمایی و اکران خصوصی فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو با حضور هنرمندان برجسته، بازیگران سینما و تلویزیون، خوانندگان محبوب و ورزشکاران گرامی در سینما سپیده شهر تهران برگزار گردید و مورد توجه بسیاری از هنرمندان و هنر دوستان و علاقه مندان قرار گرفت.

تدابیر خاصی برای نمایش فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو در نظر گرفته شده و پیش بینی می شود که بسیاری از کودکان و نوجوانان و بزرگسالان از تماشای این فیلم زیبا که به طور مستقل تهیه و تولید گردیده، لذت ببرند و لحظات شیرینی را با تماشای این فیلم تجربه کنند.

شایان ذکر است که تیتراژ پایانی فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو با صدای دلنشین بهروز محمدی است و پیام نیکومنش به عنوان مدیر فیلمبرداری می باشد و آهنگسازی و ترانه سرایی تیتراژ پایانی فیلم توسط محمد محتشمی و با تنظیم امیر پناهی و رضا پناهی انجام شده است و صدای گرم استاد منوچهر والی زاده به عنوان گوینده رادیو در بخش هایی از فیلم شنیده می شود .

از دیگر بازیگران فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو می توان به چهره هایی از جمله: عارفه نظامی، النا منیعی، میثم حسینی، محمد رضا نجفی، هادی عبدالمالکی، مهدی بیگدلیا، آزاده قدیمی، کیانا صفر زاده و سودابه توفیقی اشاره کرد.

سایر بازیگران فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو را سیما رحمتی، پرنیا مرادی، مرتضی خندان، حجت بابایی، رضا منیعی، حورا موسی خانی، نیکا صفوی، یسنا آوخ، النا عبدی زاده و کیانا اسلامی تشکیل می دهند.

از عوامل فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو به این ترتیب می توان نام برد: برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: سید میثم حسینی ـ دستیار دوم کارگردان: قاسم اصغری ـ منشی صحنه: افسانه مومنی اصل ـ عکاس: آرزو مومنی اصل – دستیاران فیلمبردار: رضا مومنی اصل، سالار مولاوردی، سروش نجفی ـ دستیار نورپرداز: پیمان منتظر مشمول ـ فیلمبرداران هوایی: صابر اهری ، رامین بابایی ـ مدیر صدابرداری : علیرضا عباسقلی – دستیار صدابردار: موسی همتی ـ صداگذار: امیر مومنی اصل ـ گویندگان زندان: سید علی بهبودی، بهمن داداشی ـ ضبط صدا: علی چاوشی ـ استودیو ضبط صدا: استودیو بل ـ تدوین و اصلاح رنگ: امیر مومنی اصل ـ طراح جلوه های ویژه بصری: عباس حضرتی ـ طراح گرافیک: علی یزدانی ـ پخش و مشاور رسانه ای و روابط عمومی: بهمی دات کام ـ مترجم شنیداری: حسن کاظمی ـ تنظیم موسیقی: رضا کامیار ـ ناظر ضبط: دیبا دانشور ـ میکس: امیر پناهی، آرش آزاد ـ گیتار: فراز فراهانی ـ ساز: افشین کامیار ـ استودیو ضبط موسیقی: استودیو آکا شیک ـ آوازها: حامد قدمی، رسول رضایی، علی تیر مایه ـ ترانه سرایان: باران بهرامی، یوسف زمانی ـ مجری پروژه: گروه فیلمسازی نقطه دید ـ مجری طرح: موسسه تبسم مهر نیکان ـ جانشین و دستیار تهیه کننده: منصور بلالی ـ مدیر تولید: محسن مومنی اصل ـ جانشین مدیر تولید: بهزاد مرادی ـ دفتر پیش تولید: موسسه هلیا فیلم ـ مدیر تدارکات: نیمتاج پور صفر ـ دستیاران تدارکات: ابوالفضل مولایی، علیرضا علیزاده، صادق محمدی ـ امور بیمه: محمد شفیعی ـ ترابری: ابوالفضل مشهدی حسن، جواد مشهدی رمضانی ـ طراح چهره پردازی و جانشین تهیه کننده: حجت بابایی ـ مجری بانوان: فریبا مجیدی ـ مجری آقایان: محمد سفری ـ طراح دکور و صحنه و لباس: مریم یادگاری ـ دستیار دکور و لباس: آزاده عباس زاده ـ دستیار صحنه: بنیامین محمدی .

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=7462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.