• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل 9300 امروز 4
2

فیلم من ۱۲۰ میلیارد می‌­فروشد

  • کد خبر : 6477
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۴۰
فیلم من ۱۲۰ میلیارد می‌­فروشد
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «انفرادی» که سال گذشته، با فیلم کمدی «دینامیت»، توانست گیشه‌های سینمای ایران را رونق ببخشد و ۵۹ میلیارد تومان به آن تزریق کند، حالا از چهارشنبه و با اکران «انفرادی» قصد دارد تا رکوردهای جدیدی را به نام خود ثبت کند.

جمهور پرس/ اابراهیم عامریان در گفت‌­وگو با ایرنا، از خوش­‌بینی بالای خود نسبت به فروش انفرادی گفت و تاکید کرد: زمانی که ما این فیلم را تولید می‌کردیم، خبری از کرونا نبود و با توجه به ویژگی‌های اثر، مطمئن بودیم که به راحتی می‌توانیم ۴ میلیون مخاطب را به سینماها بکشانیم.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که وضعیت اقتصادی مردم بسیار ضعیف شده و کرونا همچنان سایه سنگین خود را حفظ کرده است، مطمئن هستم که حداقل ۳ میلیون نفر به تماشای این فیلم می‌نشینند و از همین بابت اعلام می‌کنم که این فیلم، گیشه ۱۲۰ میلیاردی را به همراه خواهد داشت.

عامریان به ممیزی‌های صورت­‌گرفته در این فیلم اشاره کرد و افزود: ممیزی در این فیلم در اندازه عرف سازمان سینمایی صورت گرفته و دو طرف تلاش کردند تا در فضایی محترمانه، با یکدیگر همکاری کنند ولی در نهایت، میزان ممیزی‌ها به اندازه‌ای نبود که بخواهد به فیلم لطمه بزند.

کمدی انفرادی در تابستان ۱۳۹۸ جلوی دوربین رفت. در این فیلم، مهدی هاشمی، رضا عطاران و احمد مهران‌­فر عهده‌­دار نقش­‌های اصلی هستند. برزو ارجمند، شقایق دهقان و سیروس همتی، دیگر بازیگران فیلم هستند.

مسعود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی انفرادی است.

این فیلم کمدی از صبح چهارشنبه در سراسر کشور به روی پرده می‌­رود. علاقه‌مندان به تماشای این فیلم از هم ­اکنون می‌توانند نسبت به پیش‌­خرید بلیت آن اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=6477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.