• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل 9296 امروز 0
2

قلعه‌نویی: سیرجانی‌ها من را حلال کنند/با شخص امیر قلعه‌نویی مشکل دارند

  • کد خبر : 4635
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
قلعه‌نویی: سیرجانی‌ها من را حلال کنند/با شخص امیر قلعه‌نویی مشکل دارند
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: مردم خوب سیرجان و طرفداران و مسئولان باشگاه گل‌گهر من را حلال کنند به خاطر اینکه لطمه‌هایی که می‌خورند به خاطر وجود من است.

جمهور پرس/ امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار داشت: به تیم خوب پیکان خوشامد می‌گویم، راجع به دو موضوع صحبت می‌کنم یکی مظلومیت تیم خوب گل‌گهر سیرجان در این چندساله که من در فوتبال ایران هستم فراز و نشیب‌های زیادی دیدم، تلخی و شادی‌های زیادی دیدم ولی باید این حلالیت را از تیم گل‌گهر، مردم خوب سیرجان بگیرم که همه اذیت‌هایی که دارند می‌شوند به خاطر من است.

وی افزود: شاید اگر من این مسئولیت را نداشتم اینقدر این تیم را اذیت نمی‌کردند کمااینکه جاهای دیگر هم این کارها را کردند و با من کردند با شخص امیر قلعه‌نویی ولی در این یک سال و نیم با سرعت بیشتری می‌روند، واقعا مظلومیت تیم سیرجان را دارند نشان می‌دهند، مردم خوب سیرجان و طرفداران و مسئولان باشگاه گل‌گهر من را حلال کنند به خاطر اینکه لطمه‌هایی که می‌خورند به خاطر وجود من است.

قلعه‌نویی بیان کرد: معرفت تیم را تعریف کنم، علی علیزاده که از همینجا برایش آرزوی سلامتی می‌کنم نماد بقیه بازیکنان بود که با آن شرایط بازی کرد که این را کمتر در فوتبال می‌بینید که یک بازیکن که نماد بقیه بازیکنان بود که من مطمئن هستم اگر بقیه بازیکنان هم این اتفاق می‌افتاد این حرکت را انجام می‌دادند این نشان می‌دهد که تیم ما یک تیم معرفتی است و راجع به بقیه مسائل هم باید مردم قضاوت کنند. من وظیفه خودم می‌دانستم راجع به این مسائل صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر اظهار کرد: از محرومیت‌ها، کسر هفت امتیاز و اشتباهاتی که واقعا کمرشکن است تا ما می‌آییم شکل بگیریم و خودمان را پیدا کنیم یک‌جوری کمر ما را می‌شکنند من فکر نمی‌کنم در تاریخ فوتبال چه در داخل و چه در خارج هیچ تیمی را اینقدر اذیت کرده باشند، حرف هم می‌زنم، می‌گویند اشتباه است وقتی اشتباه تکرار شود یعنی پشت آن یک فکری و یکسری مسائل است که این دارد برای من اتفاق می‌افتد و موضوعشان من هستم ولی باز هم از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم، نماد معرفت شدند و این جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: در رابطه با پیکان هم از قدیم‌الایام یک تیم سرزنده و خوب و یک کادر بسیار خوبی، مربی جوان و با دانش دارد که ما فردا بنا بعد از شرایطی که برای ما به وجود آمده یک بازی سختی داریم ولی امیدواریم، من این دو سه روز اصلا راجع به مسائل فنی صحبت نکردم و تا توانستم روی مسائل روحی و روانی تیم کار کردم چون کارهایی که سر این تیم آوردند سر هم تیم دیگری می‌آوردند من فکر می‌کنم الان ما باید هجدهم جدول می‌بودیم تا می‌آییم شکل بگیریم یک حرکتی می‌کنند که باز ما چنیدن هفته زمان می‌خواهیم که برگردیم حالا لطف خداست که ما هنوز پابرجا هستیم و داریم حرکت می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=4635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.