• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل 9300 امروز 4
1
ضمن تجلیل از سازندگان مطرح شد؛

واکنش مدیر شبکه۴ به منتقدان «زندگی پس از زندگی»/حل مسئله نمی‌کنیم

  • کد خبر : 6943
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
واکنش مدیر شبکه۴ به منتقدان «زندگی پس از زندگی»/حل مسئله نمی‌کنیم
مدیر شبکه چهار سیما ضمن تجلیل از عوامل برنامه‌های رمضانی این شبکه به برخی انتقادات نسبت به برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی» پاسخ داد.

جمهور پرس/ نشست تجلیل از برنامه سازان شبکه چهار سیما ویژه رمضان و نوروز ۱۴۰۱ امروز با حضور جمعی از مدیرگروه ها و برنامه‌سازان شامل محمدامین نوروزی، ساعد باقری، عباس موزون، محمد جباری، امیر قمیشی، مرتضی روحانی، جواد رضایی و… از جمله حاضران در این نشست بودند.

مسعود معینی پور مدیر شبکه در ابتدا درباره ماموریت شبکه عنوان کرد: کار رسانه حل مسأله نیست به خصوص شبکه چهار که چنین ماموریتی ندارد.

وی اضافه کرد: کار ما شناخت مسأله و جریان سازی برای مسایلی است که باید در جامعه جاری و ساری باشد و کار حل مسأله برای حوزه و دانشگاه است.

مدیر شبکه چهار درباره برخی انتقادات از برنامه‌ها گفت: نسبت به برنامه «زندگی پس از زندگی» و مجری برنامه عباس موزون سال گذشته هم نظراتی مطرح شد که امسال این نظرات بیشتر بود. منتقدان اگر مباحث سال قبل را می‌دیدند و خود برنامه را دنبال می‌کردند متوجه می‌شدند ۹۹ درصد اشکالات و شبهات، برخی توسط مجری و برخی هم توسط کارشناسان، پاسخ داده شده است.

معینی‌پور در بخش دیگر عنوان کرد: اگر کرسی معادباوری و تقویت ایمان دینی یا کرسی دین پژوهی در برنامه‌هایی همچون «سوره» یا «زاویه» یا «چرخ» شکل می‌گیرد ما متولی پاسخ به مسایل مطرح شده نیستیم. حرکتی که در شبکه چهار استارت زده می‌شود گاهی در حوزه و دانشگاه پیگیری می‌شود و گاهی با موضع منفعلانه‌ای صرفاً خود را مخاطب شبکه می‌دانستند.

وی افزود: مسأله پس از مرگ اما موضوع «زندگی پس از زندگی» بود و چرا حوزه و دانشگاه این موضوع را پیگیری نمی‌کنند؟ چرا ۱۵ روز بعد از برنامه، همه پیگیری‌ها تمام می‌شود؟

مدیر شبکه چهار سیما در ادامه درباره دیگر برنامه‌ها اظهار کرد: در «سوره» بیش از صد مسأله مهم در حوزه دین پژوهی مطرح شده است، مسایلی که در حوزه و دانشگاه یکی دو سخنرانی خوب از آنها وجود ندارد اما پی آن‌ها گرفته نشده است.

وی همچنین تصریح کرد: بیش از هزار مسأله در برنامه «چرخ» مطرح شده است اما تا وقتی خود چرخ به اهدای جایزه علم و فناوری اقدام نکرد، خیلی از مسیولان و خیلی از مسایل که مطرح کردیم به آن‌ها توجه نشد حتی حواسشان نبود خیلی از این چهره‌ها حتی در حال مهاجرت هستند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=6943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.