• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل 9469 امروز 0
4
برای حضور در آیین پایانی جشنواره شعر غدیر؛

وزیر فرهنگ از بیروت به بناب رفت

  • کد خبر : 4360
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
وزیر فرهنگ از بیروت به بناب رفت
وزیر فرهنگ پس از بازگشت از لبنان دقایقی پیش برای حضور در بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر وارد آذربایجان شرقی شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفت.

جمهور پرس/ محمدمهدی اسماعیلی که پس از حضور در آیین گشایش هفته فرهنگی ایران در لبنان بامداد امروز وارد ایران شده بود، ظهر امروز برای شرکت در آیین پایانی بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر و شانزدهمین جشنواره آوای انتظار در شهرستان بناب، وارد آذربایجان شرقی شد. این سومین سفر اسماعیلی به استان آذربایجان شرقی در مدت تصدی وی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت مردمی به شمار می رود.

جشنواره سراسری شعر غدیر در بیست دوره برگزاری خود آورده‌های‌ ادبی مطلوبی در حوزه شعر غدیر و همچنین ترویج فرهنگ علوی و تقویت و تشویق شعرای آیینی برای تولید اثر در این حوزه، داشته است.

همچنین جشنواره موسیقی آوای انتظار نیز که امسال شانزدهمین دوره آن برگزار می‌شود از جایگاه مطلوبی در حوزه موسیقی ارزش‌مدار برخوردار است.

براساس این گزارش نفرات برتر دو جشنواره یاد شده امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی خواهند شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از این در ماه های گذشته در آیین پایانی نخستین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان باغچه بان در شهرستان مرند و آیین اختتامیه جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران در آذربایجان شرقی حضور یافته بود.

در این سفر سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها و یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می کنند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=4360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.