• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 9477 امروز 2
3

ویژه برنامه های شبکه دو در میلاد حضرت علی (ع)/ از برنامه های گفت و گو محور تا فیلم های سینمایی

  • کد خبر : 3561
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
ویژه برنامه های شبکه دو در میلاد حضرت علی (ع)/ از برنامه های گفت و گو محور تا فیلم های سینمایی
شبکه دو سیما به مناسبت ولادت امیرمومنان حضرت علی (ع) و گرامیداشت مقام پدر و روز مرد ویژه‌ برنامه‌های مختلفی را آماده پخش دارد.

جمهور پرس/ برنامه معارفی «کوی محبت» امشب دوشنبه ۲۵ بهمن و در شب ولادت با حضور کارشناسان مذهبی و ذاکران اهل بیت (ع) از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. همچنین سه‌شنبه ۲۶ بهمن حوالی ساعت ۱۱ نیز ویژه‌ برنامه دیگری از این شبکه پخش می شود.

برنامه شبانگاهی «دست در دست» کاری از گروه معارف و به تهیه‌کنندگی هادی خدادی دوشنبه حوالی ساعت ۲۳:۳۰ و سه‌شنبه حوالی ساعت ۱۴:۳۰ در قالب یک ویژه‌برنامه شاد روانه آنتن خواهد شد. این برنامه با حضور مهمان فرهنگی، هنری و خواننده‌ها پاپ فضایی با نشاط و گفتگوهایی صمیمانه و شنیدنی برای مخاطبان تدارک دیده است.

برنامه «شادگرام» کاری از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی میلاد حق‌پرست نیز در فضایی شاد به مناسبت ولادت امیرالمومنین (ع) روانه آنتن می‌شود. این برنامه با ساختاری ترکیبی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که شامل گفت و گو با مهمان، بخش نمایشی و… می‌شود. این برنامه در بخش مهمان از داریوش سلیمی بازیگر میزبانی خواهد کرد و با وی به گفت و گو می‌نشیند. شادگرام سه‌شنبه ساعت ۱۳:۳۰ پخش می‌شود.

همچنین گروه کودک و نوجوان شبکه دو نیز برنامه «دست کی بالا» به تهیه‌کنندگی سید محسن مناجاتی را به مناسبت میلاد امیر مومنان حضرت علی (ع) دوشنبه ساعت ۱۰ روانه آنتن می‌کند.

برنامه «جمعمون جمعه» سه‌شنبه ساعت ۱۰ در جدول پخش برنامه‌ها قرار دارد و ویژه‌برنامه «سیزده رجب» نیز سه‌شنبه ساعت ۲۰ با حضور مهمانان مختلف در جدول پخش برنامه‌های این شبکه قرار دارد. مولودی‌خوانی و سخنرانی‌های مذهبی نیز در فواصل برنامه‌ها روانه آنتن خواهند شد.

«در انتهای الوند» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی و به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر دوشنبه صبح حوالی ساعت ۷ با حضور مهمانان ویژه، منعطف با این مناسبت مبارک روانه آنتن می‌شود.

برنامه «عصر خانواده» نیز با دعوت از چهره‌های مختلف و خانواده‌هایی با داستان‌های شنیدنی تقدیم مخاطبان و خانواده‌های ایرانی خواهد شد. این برنامه دوشنبه ساعت ۱۸ پخش می شود.

برنامه «زنده‌باد زندگی» کاری از گروه اقتصاد و دانش و به تهیه‌کنندگی محمدجعفر خسروی نیز با حضور مهمانان مختلف و با موضوع قدرشناسی در خانواده دوشنبه ساعت ۱۰:۴۵ پخش می‌شود.

همچنین دوشنبه فیلم سینمایی «چطور اژدهای خود را آموزش دهیم؟ دنیای مخفی» ساعت ۱۴ ، سه‌شنبه فیلم های «کوچکترین سرباز» ساعت ۸ ، چهارشنبه فیلم «کارنامه» ساعت ۱۷:۲۵ و «کفش های آهنی» ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به نمایش در می‌آیند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=3561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.