• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل 9296 امروز 0
5

پژمان جمشیدی: جشنواره فجر اندازه جام جهانی برایم لذت‌بخش است

  • کد خبر : 2758
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
پژمان جمشیدی: جشنواره فجر اندازه جام جهانی برایم لذت‌بخش است
پژمان جمشیدی یک سال پس از حاشیه‌های سال قبل جشنواره درباره بازیگری‌اش گفت: جشنواره فیلم فجر برای من به اندازه جام جهانی فوتبال لذت‌ بخش است.

جمهور پرس/ نشست مطبوعاتی فیلم «علفزار» با حضور عوامل این فیلم و یادی از مهرداد میناوند و علی انصاریان که سال گذشته براثر کرونا از دنیا رفتند، برگزار شد.(این نشست با توجه به شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سالن اصلی برج میلاد برگزار شد.)

سال قبل موضوع بازیگری پژمان جمشیدی به شکلی حاشیه‌ساز مورد پرسش قرار گرفت و او در چهلمین دوره جشنواره که با دو فیلم حضور دارد و در علفزار نقش یک بازپرس را دارد، درباره اینکه آیا فیلمهای امسالش برای پاسخ به اتفاقهای سال گذشته است؟ گفت: من اینقدر جوان نیستم که در مقام پاسخگویی برآیم و تا زمانی که جان دارم, دوست دارم با زندگی پیش بروم. من قبل از اینکه فیلم بازی کنم هم جشنواره را دوست داشتم و الآن هم فارغ از اینکه خودم فیلم داشته باشم یا خیر، جشنواره در حد جام جهانی برایم جذابیت دارد.

بهرام رادان که تهیه‌کننده این فیلم با موضوعی درباره تجاوز است، در مورد ورود خود به عرصه تهیه‌کنندگی و ادامه‌ی آن بیان کرد:من از سال ۹۱ مجور تهیه‌کنندگی گرفتم و رشته تحصیلی‌ام مدیریت بوده و براین اساس چند فیلم در سال‌های قبل ساختم، اما برای ادامه کار باید ببینیم با توجه به شرایط بازگشت سرمایه در بخش خصوصی چطور میتوان فیلم ساخت و کار را پیش برد.

او با تشکر از همکاری، شجاعت و سعه صدر مدیران برای اجازه نمایش این فیلم گفت: طرح چنین موضوعاتی می‌تواند در پیشگیری از وقوع جرم در جامعه کمک کند بویژه آنکه برقراری عدالت یکی از سوژه های اصلی فیلم است.

سارا بهرامی که نقش قربانی اصلی این فیلم را بازی کرده، درباره نقش خود گفت: من برای نقش‌هایم معمولا برنامه ریزی خاصی از قبل ندارم. البته رویاها و خیال‌هایی دارم ولی برای این فیلم امکانی نبود که بتوانم با زنانی از جنس سارا در فیلم علفزار صحبت کنم. سارا این فیلم برای من ارزشمند است ولی این علاقه و ارزش‌مندی ارتباطی به تجاوز ندارد. لطفاً در این باره قصه نسازید.

او درباره تکراری بودن نقش خود هم در افزود: من در نقش‌های معتاد و خلافکار و قاتل و کمدی بازی کردم ولی اگر این فیلم تکراری بوده متأسفم.

صدف استهبدی که نقش یک معتاد را در علفزار بازی کرده، نیز گفت که برای این نقش هشت ماه شبی ۱۰ کیلومتر می دویده و ۲۵ کیلو لاغر شده است.

مائده طهماسبی هم درباره بازی خود در این فیلم گفت: بازی در نقش مادری که چهار پسر متجاوز دارد، یکی از پرچالش‌ترین نقش‌هایم بودن که آن را با عشق بازی کردم.

بهرام رادان، مائده طهماسبی، پژمان جمشیدی، ستاره پسیانی، سارا بهرامی، ترلان پروانه، مهدی زمین پرداز، علی حیدری نیا، صدف استهبدی، عرفان ناصحی و یسنا میرطهماسب از عوامل این فیلم و حاضر در نشست بودند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=2758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.