• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 9477 امروز 2
1

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی به مناسبت درگذشت مادرشهید بابایی

  • کد خبر : 8814
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۵۱
پیام تسلیت رئیس رسانه ملی به مناسبت درگذشت مادرشهید بابایی
پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در پیامی درگذشت ام الشهید خانم سبا بابایی (یونیکو یامامورا) را تسلیت گفت.

جمهور پرس/ رئیس رسانه ملی در پیامی درگذشت خانم سبا بابایی (یونیکو یامامورا) را تسلیت گفت. پیمان جبلی در این پیام تاکید کرد: بی شک مرحومه الشهید بابایی از مصادیق رویش‌های انقلاب و از اسوه‌های منیر انقلابی بود و خدمات وی در راه اندازی رادیو ژاپنی برون مرزی صدا و سیما نشان از روح مجاهدانه اش داشت.
متن پیام رئیس رسانه ملی به این شرح است:
« باسمه تعالی
با نهایت تاثر و تاسف خبر درگذشت ام الشهید سرکار خانم سبا بابایی (یونیکو یامامورا) را دریافت کردم. آن مرحومه با درک و باور و ایمان به دین تعالی بخش اسلام، فصلی بزرگ در زندگی خود گشود و با پشت پا زدن به قیود مادی زندگی، قدم در وادی رهایی و اوج و بالندگی گذاشت. مرحومه بابایی با بانگ و شمیم روح بخش انقلاب اسلامی‌ بیدار شد و در مکتب درخشان حضرت روح الله، امام خمینی (ره) تربیت یافت تا جایی که فرزندش را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کرد و افتخار کسب عنوان مادر شهید را به دست آورد. بی شک خانم یامامورا از مصادیق رویش‌های انقلاب و از اسوه‌های منیر انقلابی به شمار می‌آمد. خدمات وی در راه اندازی رادیو ژاپنی برون مرزی صدا و سیما نیز نشان از روح مجاهدانه اش داشت. برای آن مادر شهید و همکار دیرین ارجمند غفران الهی و برای خانواده معزز شان شکیبایی مسئلت دارم.
پیمان جبلی
رییس سازمان صدا و سیما»
یونیکو یامامورا در خانواده‌ای بودایی در ژاپن متولد شد و در ۲۰ سالگی با جوانی مسلمان و ایرانی آشنا شد و تحت تاثیر اخلاق اسلامی این جوان به دین اسلام مشرف گردید.
وی پس از ازدواج به ایران مهاجرت کرد و صاحب فرزندی شد که عازم جبهه‌های جنگ تحمیلی شد و به شهادت رسید. یامامورا در سال‌های ابتدایی راه اندازی رادیو ژاپنی، فعالانه در پایه‌گذاری این رسانه نقش‌آفرینی کرد و تا سال‌ها به عنوان کارشناس با این رادیو همراه بود.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=8814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.