• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل 9479 امروز 0
5

توضیحات “زارع” درباره کاهش بودجه ایثارگران /مصوبه کمیسیون تلفیق درباره دختران “شین‌آبادی”

  • کد خبر : 3405
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
توضیحات “زارع” درباره کاهش بودجه ایثارگران /مصوبه کمیسیون تلفیق درباره دختران “شین‌آبادی”
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی آخرین مصوبات این کمیسیون را تشریح کرد.

جمهور پرس/ رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نشست امروز هیئت‌رئیسه این کمیسیون، گفت: در این جلسه اعتبار لازم برای تغییر وضعیت دانش‌آموزان درودزن شهرستان مرودشت و شین‌آباد پیرانشهر که در حوادث مدارس آسیب دیده بودند به رسمی شدن تصویب شد، و نیز هزینه عمل جراحی آنها هم در هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق مصوب شد.

وی همچنین درباره مباحث مطرح‌شده در فضای مجازی در خصوص کاهش بودجه ایثارگران برای سال آینده در کمیسیون تلفیق، ابراز کرد: در کمیسیون تلفیق بودجه لازم برای این قشر در نظر گرفته شده است و این موضوع نادرست است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه اظهار کرد: ۴۰ هزار میلیارد برای ایثارگران، ۲۰ هزار میلیارد از محل بند “و” و ۲۰ هزار میلیارد هم از بند “ی” تبصره یک و دیگر ردیف‌ها در بودجه سال آینده تأمین شده است.

نماینده آباده در مجلس تصریح کرد: بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در لایحه بودجه از ۴۵ هزار میلیارد تومان به ۸۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش تسنیم، در خبرها آمده بود در کمیسیون تلفیق سهم بنیاد شهید از فروش سهام ۴۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده بود و طبق گفته اعضای کمیسیون به‌دلیل همین افزایش مبلغ فروش سهام در بودجه از ۹۰ هزار میلیارد به ۱۳۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت که در نسخه چاپی ۲۱ بهمن کمیسیون تلفیق نیز همین اعداد و ارقام چاپ گردید، در کمال تعجب و در اقدامی خارج از قاعده، در نسخه جدیدی که دیروز و بدون تصویب اعضای کمیسیون تلفیق برای ارائه به صحن علنی آماده شده است سهم خانواده ایثار به نصف مبلغ قبلی و ۲۰ هزار میلیارد تومان کاهش یافته است!

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=3405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.