• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل 9621 امروز 0
4

به هزار و یک دلیل

  • کد خبر : 3755
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۵:۱۲
به هزار و یک دلیل
یادداشت/ محمدرضا محمدیوسفی صاحب امتیاز و مدیر مسئول

امروز که هزارو یکمین شماره روزنامه منتشر شد می اندیشیدم به مسائل و مشکلاتی که از شماره اول که در ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد؛ تا به امروز که توانستیم و ادامه دادیم و هزار و یک دلیل و انگیزه که ما را بر ادامه راه مصمم کرد و مهم ترین دلیل آن دوستانی بودند که در پیمودن این مسیر همراهمان بودند.
هزار شماره را منتشر کردیم؛ غصه ها خوردیم؛ کمبودها داشتیم؛ کاغذ نداشتیم و …
اما همراهان خوب و دل گرمی دوستان و مخاطبان را همواره داشتیم و این ما را به تلاش برای رسیدن و عبور از مشکلات مشتاق تر می کرد.
در این هزار ویکمین شماره از همه عزیزان و مخاطبان تقدیر می کنم و دستشان را به گرمی می فشارم و قدردانی می کنم از همراهی شان و ناب ترین مراتب سپاس و تقدیر خود را از دوست و برادر خوبم حامد هاشمی؛ سردبیر محترم روزنامه به عمل می آورم که از شماره پنجاهم تا به امروز برادرانه در کنارم بوده است.
تقدیر می کنم از دکتر حسین انتظامی که در اعطای مجوز روزنامه نهایت لطف را به ما اهدا نمود.
تقدیر می کنم از همکاران رسانه ای که در مشکلات همراهمان بودند؛ از همکار خوبم امید طاهرخانی صاحب امتیاز روزنامه کائنات که همواره برادرانه تجربیات خویش را در اختیارم گذاشت و راهنمای حل مشکلاتمان بود.
تقدیر می کنم از دوست وهمکار خوبم مدیریت چاپخانه کار و کارگر؛ اسرافیل عبادتی عزیز که دوستانه در انتشار روزنامه همراه و یاری رسانمان بود.
تقدیر می کنم از همکار خوبم مدیرسرپرستی شهرستان ها؛ جعفر رضایی عزیز و تمامی همکارانم در استان های داری سرپرستی
تقدیر می کنم از برادر عزیز ابراهیم طالب نژاد؛ مسئول آگهی های دولتی که همراهمان بود
تقدیر می کنم از مدیران و کارشناسان معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد که اگر حمایت های ایشان نبود امکان ادامه راه میسور نبود.
تقدیر می کنم از پدرام پاک آیین عزیز؛ دوست و برادر خوبم و نماینده مدیران رسانه در هیات نظارت بر مطبوعات که برادرانه کنارمان بود.
تقدیر می کنم از حمید زارعی و میثم غلامی عزیز طراح و مدیر فنی سایت روزنامه که شرایط انتشار و توزیع روزنامه را در فضای مجازی هم ایجاد کردند.
و تقدیر می کنم از تمام دوستانی که امکان ذکر نامشان در این مجال نیست که اگر یاری و همراهی شان نبود ما نیز در پیمودن این مسیر ناتوان بودیم.
و اینک برای پیمودن ادامه مسیر همراهی همه عزیزان را در کنار خود ارج می نهیم و با عزمی راسخ و تلاشی مضاعف گام های استوار تر برخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=3755

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.