• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
کل 9566 امروز 0
4
مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت احیا سپاهان مطرح شد؛

تبدیل شدن شرکت احیا سپاهان به پنجاهمین هلدینگ اقتصادی کشور

  • کد خبر : 27786
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
تبدیل شدن شرکت احیا سپاهان به پنجاهمین هلدینگ اقتصادی کشور
رییس هیات مدیره شرکت احیا سپاهان گفت:همه توان خود را برای تبدیل شدن شرکت احیا سپاهان به پنجاهمین هلدینگ اقتصادی کشور به کار خواهیم بست.

به گزارش جمهور پرس، مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت احیا سپاهان با حضور ۵۹/۴۲ درصد از سهامداران در سالن اجتماعات تالار رودکی اصفهان برگزار شد.
در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت احیا سپاهان شهشهانی پور در جایگاه رئیس مجمع، نوری ناظر، طهماسبی معاون مالی و منابع، سردار بابایی ناظر، مزدارانی منشی و اعتمادی‌فر به عنوان بازرس قانونی حاضر شدند.
در ابتدای جلسه گزارش فعالیت‌های هیات مدیره و سپس گزارش حسابرس قانونی به سمع و نظر سهامداران حاضر در مجمع رسید.
پس از استماع گزارش فعالیت هیات مدیره با اکثریت آرای سهامداران، تقسیم سود نقدی به ازاء هر سهم ۱۵۰ تومان به تصویب رسید.
رییس هیات مدیره شرکت با اشاره به تاسیس شرکت در ۲۵ سال پیش و نظر به اینکه اکثر سهام‌داران این شرکت را جانبازان و ایثارگران تشکیل داده‌اند گفت: جانبازان و ایثارگران عزیز حق بزرگی بر گردن ما و ملت ما دارند چرا که آنها با وجود مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند هرگز لب به گلایه نگشوده‌اند.
علی یوسف‌پور در ادامه سخنان خود بیان داشت: شرکت احیا سپاهان با ۲۵ سال سابقه جزو ۱۰۰ شرکت اول ایران و در رده نود وهفتم از نظر شرکت کلان اقتصادی و از نظر معدنی در رده پنجم یا ششم قرار دارد.
وی از زحمات هیات مدیره گذشته همچنین بنیانگذاران شرکت و کارکنان که توانسته‌اند با زحمات بسیار تا امروز همراه و همدل، دلسوزانه برای رشد و اهداف شرکت گام ‌بردارند تشکر کرد.
یوسف‌پور در خصوص چشم‌انداز شرکت احیا سپاهان گفت: ما برای رسیدن به افق‌های روشن شرکت، چهار مرحله را طراحی کرده‌ایم و یک هیات با تجربه و متخصص بر روی این طرح‌ها در حال کار کردن هستند و طرح‌های فوق که در آن برنامه‌های راهبردی و کلان شرکت تعریف شده به سه دسته کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم شده است.
رئیس هیات مدیره شرکت احیا سپاهان هدف اصلی شرکت را تثبیت در سطح ملی خواند و یادآور شد: ما همه توان خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم جایگاه شرکت احیا سپاهان را از رده ۹۷ به رده پنجاهمین به عنوان یک هلدینگ اقتصادی در کشور برسانیم.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=27786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.