• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل 9509 امروز 0
0

ترور پوتین با حمله پهپادی به کاخ کرملین ناکام ماند

  • کد خبر : 23199
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
ترور پوتین با حمله پهپادی به کاخ کرملین ناکام ماند
دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با دو پهپاد انتحاری قصد داشت محل اقامت ریاست‌جمهوری این کشور را هدف قرار دهد.

به گزارش جمهور پرس، دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد ترور پوتین با حمله پهپادی به کاخ کرملین ناکام ماند. «تروریست‌های رژیم کی‌یف شامگاه سه‌شنبه در حمله و تلاشی شکست‌خورده قصد داشتند با دو پهپاد انتحاری کامیکازه، محل اقامت ریاست‌جمهوری در کاخ کرملین را هدف قرار دهند.»

دولت روسیه این اقدام ارتش اوکراین را «اقدامی تروریستی» اعلام کرده و افزود: این پهپادها با استفاده اقدامات جنگ الکترونیکی، سرنگون شدند و هیچ کسی در این حادثه آسیب ندیده و خسارت ایجاد نشده است.»

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه دراین‌باره گفت: رژیم کی‌یف شب گذشته محل اقامت رئیس‌جمهور روسیه در کرملین را هدف حمله پهپادی قرار داد. با این حال نیروها و اطلاعات روسیه با این دو پهپاد، که قصد حمله به کرملین را داشتند، مقابله کردند.

سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه تاکید کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور این کشور در حمله پهپادی شب گذشته اوکراین آسیبی ندیده است و در سلامت به سر می‌برد.

این مقام کرملین تاکید کرد که طرف روسی این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در زمان و مکان مناسب به این اقدام پاسخ دهد. پسکوف افزود که روسیه این اقدام را یک اقدام تروریستی برنامه ریزی شده و تلاشی برای ترور رئیس‌جمهور خود می‌داند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=23199

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.