• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل 9557 امروز 2
1

تغییر میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا و واکنش فدراسیون والیبال

  • کد خبر : 18156
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
تغییر میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا و واکنش فدراسیون والیبال
دبیر فدراسیون والیبال به شایعه تغییر میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا که قرار است در تهران برگزار شود واکنش نشان داد.

به گزارش جمهور پرس، قرار است رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از بیست و هفتم مرداد تا چهارم شهریور سال آینده به میزبانی ایران و در تهران برگزار شود. با این که فدراسیون والیبال اعلام کرد رقابت‌های قهرمانی آسیا را در تهران برگزار خواهد کرد اما شایعاتی مبنی بر تغییر شهر میزبان این رقابت‌ها مطرح شد.

 

میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال در این خصوص به ایرنا گفت: تا الان برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا در تهران قطعی است و برنامه‌ای برای تغییر شهر میزبان این رقابت‌ها نداریم. با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا مهمترین رقابت‌های والیبال این قاره محسوب می‌شود تصمیم به برگزاری آن در پایتخت گرفتیم. البته ارومیه در خواستی برای میزبانی این رقابت‌ها ارسال کرده است که قاعدتا باید آن را هم بررسی کنیم.

 

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی با ترکیب اصلی در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: در مورد این موضوع باید با سرمربی تیم ملی صحبت کنیم. قهرمانی در این رقابت‌ها اهمیت زیادی برای ما دارد؛ اما از طرفی تیم ملی در سال آینده مسابقات مهمی همچون انتخابی المپیک و لیگ ملت‌ها را در پیش دارد و باید به گونه ای برنامه‌ریزی کنیم که در همه این رقابت‌ها بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

دبیر فدراسیون والیبال در پایان درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی والیبال عنوان کرد: برای بازی‌های دوستانه پیشنهاداتی دریافت کردیم؛ اما کادرفنی تیم ملی به دنبال این است که پس از اینکه حریفان تیم ملی در انتخابی المپیک مشخص شدند به این پیشنهادات پاسخ دهد.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=18156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.