• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
کل 9647 امروز 4
2

جبهه انقلاب با قدرت در همه حوزه ها جلو می رود

  • کد خبر : 22382
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
جبهه انقلاب با قدرت در همه حوزه ها جلو می رود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بازگشت افراد به عرصه هنر و لغو ممنوعیت برخی هنرمندان برای ادامه کار، تاکید کرد: به طور کلی تلاش می‌کنیم برای افرادی که اظهار ندامت و پشیمانی کرده اند و به آغوش مردم و جامعه برگشته‌اند، فضای کار را فراهم کنیم اما آنها که همچنان سر ناسازگاری با آرمان‌های مردم ایران را دارند، قصه‌شان متفاوت است.

به گزارش جمهور پرس، محمدمهدی اسماعیلی که در مراسم آیین پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی در محل حوزه هنری حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران با اشاره به جشن هنر انقلاب بیان کرد:جبهه انقلاب با قدرت در همه حوزه ها جلو می رود و ان شاءالله خداوند متعال جبهه انقلاب را هر سال با چهره‌های جدیدی منور کند.

وی افزود: این اتفاق نشان می‌دهد جبهه انقلاب با قدرت و زایش‌های جدیدی که اتفاق افتاده در همه حوزه‌ها جلو می‌رود که بسیار مایه امیدواری است. هر چقدر جلوتر می‌رویم اقتدار و قدرت حوزه هنری انقلاب اسلامی بیشتر رخ نشان می‌دهد. ان شاءالله در سال‌های آینده اتفاق‌های مبارک بیشتری رخ خواهد داد.

وی همچنین درباره پیش بینی خود از عملکرد هنر انقلاب در سال جاری گفت: هنر رساترین زبان برای بیان مفاهیم انقلاب ماست. از آنجایی که انقلاب ما فرهنگی است، حتما مفاهیم بلندش با استفاده از زبان هنر بیشتر منتقل می‌شود. ۴۴ سال گذشته نشان داده هر کاری با زبان هنر ارائه شده با استقبال مردم رو به رو و مانا شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برگزاری نمایشگاه کتاب هم گفت: نمایشگاه کتاب از ۲۲ اردیبهشت‌ ماه آغاز خواهد شد و همه مقدمات آماده شده است. این رویداد که جشنواره بزرگ فرهنگی کشور عزیز ما است، امسال با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=22382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.