• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل 9627 امروز 6
5

جلسه مشترک کمیسیون‌های اقتصادی مجمع درباره بودجه ۱۴۰۲

  • کد خبر : 17759
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
جلسه مشترک کمیسیون‌های اقتصادی مجمع درباره بودجه ۱۴۰۲
کمیسیون‌های «اقتصادی، اداری و بازرگانی» و«زیربنایی و تولیدی» مجمع تشخیص مصلحت نظام طی جلسه مشترکی لایحه بودجه 1402 را بررسی کردند.

به گزارش جمهور پرس، پیش از ظهر شنبه هشتم بهمن ۱۴۰۱ جلسه مشترک کمیسیون‌های «اقتصادی، اداری و بازرگانی» و«زیربنایی و تولیدی» مجمع به ریاست دکتر محسن رضایی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، گزارش مرکز پژوهش های مجلس درباره شاخص های لایحه بودجه۱۴۰۲ ارائه شد. در این گزارش به نمای کلی لایحه بودجه، تراز عملیاتی و مالی و سرمایه ای، هزینه ها، رشد منابع عمومی، واگذاری دارایی های سرمایه ای و مالی، مصارف عمومی، نسبت کسری تراز عملیاتی به مصارف عمومی و نقاط قوت و ضعف بودجه سال آینده و نیز سایر مشخصه های این لایحه و پیش بینی های تحقق آن، اشاره شد که اعضای مجمع، سوالات و نقطه نظرات خود را درباره لایحه مطرح کردند.

در ادامه این گزارش مرکز پژوهش های مجلس به منابع و مصارف، سود و زیان، کارایی و عملکرد شرکت های دولتی اشاره شد و مقرر شد در جلسات بعدی، از سازمان برنامه و بودجه، وزارت نفت، امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، نماینده کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و سایر نهادهای مرتبط با بودجه دعوت شود تا مباحث مشروح تر مطرح و بررسی ها به صورت تخصصی تر دنبال شود.

در این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر غلامرضا مصباحی مقدم ، دکتر داود دانش جعفری، حجت اسلام و المسلمین دکتر مجید انصاری، دکتر محمدجواد ایروانی، حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی، دکتر محمود احمدی نژاد، مهندس محمدرضا باهنر، مهندس غلامرضا آقازاده، مهندس سید مرتضی نبوی و دکتر پرویز داودی، مهندس محمد فروزنده و روسای کمیته های این دو کمیسیون شرکت داشتند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=17759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.