• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 9524 امروز 0
0

جنایات رژیم صهیونیستی در غزه؛ پایان افسانه حقوق بشر غرب

  • کد خبر : 29046
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۱۵
جنایات رژیم صهیونیستی در غزه؛ پایان افسانه حقوق بشر غرب
رئیسی در نشست هیئت دولت، گفت: جنایات هولناک صهیونیست‌ها در غزه، افسانه حقوق بشر و ادعاهای غرب در این‌باره را فرو ریخت.

به گزارش جمهور پرس، ایراهیم رئیسی، روز گذشته در نشست هیئت دولت، اظهار داشت: سکوت نهاد‌های بین‌المللی و حمایت آمریکا و کشور‌های غربی از جنایات هولناک صهیونیست‌ها در غزه، افسانه حقوق بشر و ادعاهای غرب در این‌باره را فرو ریخت و به یقین، خون‌های به ناحق ریخته شده مردم مظلوم فلسطین، زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی و از بین رفتن نظام ظالمانه فعلی خواهد شد.

رئیس جمهور، همچنین، نقش هنر و قالب‌های هنری مانند کتاب، فیلم، تأتر و مستندسازی در به تصویر کشیدن صحنه‌های سفید و نورانی مقاومت فلسطین و چهره کریه و ظلمانی جنایتکاران صهیونیستی و حامیان آن‌ها را بسیار مؤثر دانست.

آقای رئیسی در این نشست، ضمن تبریک هفته «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» با توجه به رشد ۱۱ درصدی چاپ و ۵۷ درصدی فروش کتاب در دولت مردمی و قدردانی از اهتمام دست‌اندرکاران این حوزه به ترویج و نشر کتاب و کتابخوانی، بر ضرورت تقویت کتابخانه‌های محلی، شهری و استانی، تأکید کرد.

رئیس جمهور با توجه به گزارش رئیس بانک مرکزی درباره رشد اقتصادی در بخش‌های مختلف، بر تلاش بیشتر دولتمردان و اقدامات تحول‌گرایانه برای ارتقای شاخص‌های رشد اقتصادی تأکید کرد.

آقای رئیسی، همچنین معاون اول خود را مکلف کرد با برگزاری نشست‌های تخصصی، راهکار‌های افزایش رشد اقتصادی در بخش صنعت و معدن و خدمات را بررسی و ارائه کند.

رئیس جمهور در پایان، قانون‌گرایی، پیگیری حقوق مردم و مبارزه با فساد را از جمله اصول اساسی دولت برشمرد و با ضروری دانستن ادامه کنترل و نظارت از طرف دستگاه‌های نظارتی در تداوم اعتماد به دستگاه‌های اداری و اجرایی، بر این نکته نیز تأکید کرد که اعمال این نظارت‌ها به گونه‌ای نباشد که موجب تضعیف روحیه جسارت و شجاعت مدیران شود.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=29046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.