• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل 9480 امروز 1
0

جهش ۲۰ درصدی صنایع بزرگ را رقم می‌زنیم

  • کد خبر : 32491
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
جهش ۲۰ درصدی صنایع بزرگ را رقم می‌زنیم
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از هدفگذاری‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذاری بخش اعظمی از فعالیت‌ها به بخش خصوصی برای افزایش تولید و رشد مشارکت مردمی است.

به گزارش جمهور پرس، مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با ویژه برنامه جهش تولید رادیو اقتصاد اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ در حوزه رونق تولید مجموعه شرکت‌های وابسته به صندوق‌های بازنشستگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمام بخش‌های فولاد، سیمان، تولید دارو و صنایع و مواد لبنی در هلدینگ‌ها و شرکت‌های مختلف رشد تولید داشتیم.

مرتضوی افزود: هدفگذاری برای ۱۴۰۳ جهش تولید است و امیدواریم به مقام مطلوبی دست یابیم، البته در واگذاری بخش اعظمی از رشته فعالیت‌ها به بخش خصوصی و تقویت بخشی که الزاما” زیر مجموعه وزارتخانه هاست با رویکرد افزایش تولید در مشارکت مردم بسیاری از شرکت‌ها در بورس عرضه شده و تا پایان‌سال تعداد دیگری عرضه می‌شود.

وی بیان داشت: در حوزه جهش تولید صنایع بزرگ، برنامه ریزی‌هایی شده تا جهش ۲۰ درصدی رقم بزنیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای عملیاتی شدن ایده‌ها چند برنامه ریزی مهم را برشمرد و گفت: رفع موانع تولید و حساب‌های مؤدیان در صندوق‌ها در حال تسهیل است.

وی خاطر نشان کرد: صدور آسان مجوز‌ها برخط و غیر کاغذی شده و مقرر شده تا ۵میلیون نفر دوره لازم را برای مهارت آموزی و توسعه مراکز آموزشی دوره ببینند.

مرتضوی اظهار امیدواری کرد با افزایش ظرفیت اسمی و سرمایه در گردش از محل تسهیلات با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی مولفه‌های اقتصاد پویا در کشور رقم بخورد.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=32491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.