• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل 9533 امروز 3
0
هنگ کنگ عیار فوتبال ما را عیان کرد!

حال تیم ملی خوش نیست!

  • کد خبر : 30698
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
حال تیم ملی خوش نیست!
سید مهدی فاطمی؛ دبیر سرویس ورزشی

به گزارش جمهور پرس، نمایش مایوس کننده و دور از انتظار تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ انتقادات زیادی را در پی داشته است.
شاگردان امیر قلعه نوعی بعد از برد چهار گله مقابل فلسطین و برای کسب مجوز صعود زود هنگام به دور یک هشتم به مصاف هنگ کنگ رفتند که بر خلاف تصور دوستداران فوتبال، تنها با تک گل مهدی قایدی به برتری رسیدند. از نکات عجیب این مسابقه که گمان می رفت با پیروزی آسان و پر گل تیم ما به اتمام رسد، اشتباهات متعدد بازیکنان ایرانی و فرصت های زیادی بود که این حریف نچندان صاحب نام روی دروازه بیرانوند خلق کرده و چند بار تا آستانه فتح آن هم پیش رفتند.
اینکه در بحبوحه مسابقات جام ملتها و بعد از انجام دو بازی، کادر فنی تیم ملی چرا هنوز ترکیب اصلی خود را نشناخته و در برابر هنگ کنگ تغییرات زیادی را نسبت به بازی اول ایجاد کرده است سوالی ست که ذهن اهالی فوتبال را به خود مشغول کرده است!
ضعف های پر شمار تیم ملی در فاز دفاعی هنوز بر طرف نشده و نا هماهنگی در این خط به شدت احساس می شود. سعید عزت اللهی دور از فرم ایده آل خود قرار دارد. بازیکنانی همچون جهانبخش، حاج صفی، کریم انصاری فر و کنعانی زادگان دیگر باید چگونه کار کنند که قید حضور شان در تیم ملی زده شود؟!
مهدی طارمی حتی درصدی اندک از توانمندی های خود را به نمایش نگذاشته و هنوز بازی خاصی را از او ندیده ایم! گویی این مهاجم فرصت طلب و گلزن آن شادابی همیشگی را با خود به قطر نیاورده باشد!
کسب عنوان قهرمانی در چنین وضعیتی، رویایی دست نیافتنی اما شیرین محسوب می شود. رویایی که با نمایش ضعیف تیم ملی مقابل هنگ کنگ تا حدود زیادی رنگ باخته است.
امیر قلعه نوعی و لشگر دستیاران و مشاورانش باید از همین حالا فکری عاجل برای برون رفت تیم ملی از این وضعیت بیاندیشند. تیم ملی حال خوشی ندارد. آن وحدت و یک پارچگی اعضاء تیم ملی که تا دیروز نقطه قوت محسوب می شد حالا تبدیل به گمشده تیم ملی شده است
گذشتن از سد امارات و تثبیت صدر نشینی در این گروه برای تیم ایران کار چندان مشکلی نیست اما برای گذر از بازی های مراحل حذفی باید روح اتحاد و همدلی در تیم دمیده شود. یقینا رقبای اصلی همچون کره، ژاپن، عربستان و استرالیا فرصت سوزی هنگ کنگی ها را تکرار نخواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=30698

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.