• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
کل 9566 امروز 0
1
وزیر راه:

حدود ۱۷ میلیون مسافر نوروزی از ظرفیت حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند

  • کد خبر : 32287
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۴۲
حدود ۱۷ میلیون مسافر نوروزی از ظرفیت حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند
وزیر راه و شهرسازی گفت: در نوروز ۱۴۰۳ حدود ۱۷ میلیون نفر از ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند و خدمات رسانی به این مسافران نیازمند یک جهاد متفاوت است.

به گزارش جمهور پرس، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح ۴ پروژه فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: در نوروز ۱۴۰۳ حدود ۱۷ میلیون نفر از ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند و خدمات رسانی به این مسافران نیازمند یک جهاد متفاوت است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در حوزه فرودگاهی چند کار خوب انجام دادیم که امروز یکی از آنها را در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد افتتاح کردیم و ظرفیت اسمی این فرودگاه از ۷ میلیون نفر به ۱۰ میلیون نفر رسید.

بذرپاش اظهار کرد: ما دو راهبرد جدی در حوزه فرودگاهی داریم، اولی ایمنی و دومی راهبرد آسایش و آرامش مردم عزیز است که تشکیلات کمک ناوبری به همین منظور در این فرودگاه به بهره‌برداری رسید.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ارتقای کیفیت پرواز‌ها در دستور کاری شرکت فرودگاه‌های ما است و در حوزه ایمنی که اولویت اول ما است، تجهیزات مورد نیاز فرودگاه‌ها را تجهیز کردیم.

بذرپاش همچنین گفت: آرامش و آسایش شهروندان یکی دیگر از راهبرد‌های ما است که به همین منظور ۳۹ هزار متر مربع به ترمینال فرودگاه مشهد افزوده شد و معطلی مسافران در ورودی و خروجی از فرودگاه کم می‌شود.

بذرپاش افزود: روزی ۲۴ هزار مسافر از فرودگاه هاشمی نژاد استفاده می‌کنند و و به دنبال افزایش ظرفیت این فرودگاه هستیم. در برخی روز‌های خاص روزانه ۲۰۰ پرواز در این فرودگاه انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: همه فرودگاه‌ها چه از فرودگاه‌های دولتی، نظامی، شرکتی و خصوصی موظفند که استاندارد‌های شرکت فرودگاه‌ها را رعایت کنند.

 

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=32287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.