• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
کل 9632 امروز 5
1
سخنگوی وزارت امور خارجه؛

حملات رژیم صهیونیستی به دمشق محکوم است

  • کد خبر : 18818
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
حملات رژیم صهیونیستی به دمشق محکوم است
سخنگوی وزارت امور خارجه، حملات رژیم صهیونیستی علیه اهدافی در دمشق و حومه آن که‌ منجر به شهادت‌ و زخمی شدن جمعی از شهروندان بی‌گناه سوری گردید، به شدت محکوم کرد.

به گزارش جمهور پرس، ناصر کنعانی با اشاره به توالی حملات جدید رژیم صهیونیستی و حملات گروهک تروریستی داعش علیه ملت سوریه، پیوند و هماهنگی این دو موجودیت تروریستی را پیوندی طبیعی و ذاتی خواند که در شرایط مواجهه ملت سوریه با آثار زلزله ویرانگر دو هفته قبل، در صدد تشدید آلام و رنج و مصیبت مردم این کشور هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه، سکوت کشورهای غربی نسبت به نقض مکرر حاکمیت و تمامیت سرزمینی سوریه از سوی رژیم متجاوز صهیونیستی را شرم‌آور خواند و از جامعه جهانی و نهادهای مسئول بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست واکنش فوری، جدی و مؤثری نسبت به تجاوزات رژیم تروریستی صهیونیستی علیه یک عضو سازمان ملل متحد داشته باشند.

لازم به ذکر است خبرگزاری دولتی سوریه، سانا  اعلام کرد در حمله هوایی اسرائیل به یک محله مسکونی در دمشق پنج نفر کشته و ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند.
سانا به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که در حمله به هوایی به محله کفرسوسه در جنوب دمشق، پایتخت سوریه، چهار غیرنظامی و یک سرباز کشته و ۱۵ غیرنظامی دیگر زخمی شدند. طبق این گزارش، وضعیت تعدادی از مجروحان وخیم است.
رسانه های محلی با این حال می گویند تلفات حملات شامگاه شنبه بسیار بیشتر از تعداد اعلام شده است. خبرگزاری دولتی سوریه می‌گوید پدافند هوایی این کشور اکثر موشک‌ها شلیک شده را رهگیری و ساقط کردند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=18818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.