• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
کل 9643 امروز 0
1

در حج امسال افراد با هرملیتی فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد

  • کد خبر : 33611
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
در حج امسال افراد با هرملیتی فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد
حجت الاسلام صدیقی گفت: امسال سال حج برائت است و همه شرکت کنندگان در این حج با هرملیتی فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد.

به گزارش جمهور پرس،حج امسال خطیب نماز جمعه تهران حجت الاسلام صدیقی در خطبه‌های نماز جعه امروز تهران گفت: شهدا بر نامه عمل ما اشراف دارند و در دادگاه عدل الهی خوبی‌ها و بدی‌های ما را امضا خواهند کرد.

وی ضمن تبریک دهه کرامت و روز دختر، ادامه داد: حج بُعد درونی برای حجاج به همراه دارد و آن دوام ذکر است. باید در دوران حج وحدت سازی کنیم.

خطیب نماز جمعه تهران بیان کرد: حج بدون برائت حجی بی روح است. حج کنگره بین المللی برای رساندن پیام دین است. حج قلب تپنده است و رهبری امت اسلامی پیام یکدلی و اقتدار و هماهنگی و هم افزایی را به جهانیان می‌رساند.

صدیقی تصریح کرد: امام خمینی (ره) مسئله حج و این سیره ابراهیمی را احیا کردند. این حج امسال نقطه عطفی برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین خواهد بود.

وی با بیان اینکه جریان غزه تاریخ ساز است و مظلومیت بی سابقه مردم مظلوم و جنگ زده غزه و فلسطین را نشان داد: یادآور شد: مردم غزه با روحیه بالایی در حال مقاومت هستند.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: ملت آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه بیدار شده اند و دانشجویان آنها به پاخواسته اند و شعار عدالت سر میدهند. مغز متفکر مقاومت یعنی ایران عزیز و فرماندهی جبهه مقاومت و مستضعفین یعنی امام خامنه‌ای باعث شد در یک توجه عملی و عینی به مظلومیت بی سابقه مردم غزه، دانشجویان در غرب به صورت خودجوش به میدان بیایند.

صدیقی در بخش دیگری از سخنانش گفت: جریان غزه نشان داد دشمن تا چه حد با انسانیت دشمنی دارد. بچه‌ها، اطفال، زنان و بیماران غزه‌ای در آتش قساوت صهیونیست‌ها می‌سوزند. پیام عاشورایی امام حسین (ع) در غزه موجب شد تبلیغات هماهنگ و پرحجم قدرت‌های بزرگ، به وسیله دانشجویان و مردم غرب در کشور‌های غربی رنگ ببازد. دانشجویان مظلوم دختر در آمریکا و استادان پیر دانشگاه‌های این کشور زیر زانو‌های پلیس آمریکا تحت فشار قرار می‌گیرند و به زندان می‌افتند.

وی افزود: تبلیغات دنیای غرب به حدی بود که چه بسا با صرف میلیارد‌ها دلار هم نمی‌شد این پیام را به مردم دنیا رساند، اما مغز متفکر مقاومت – جبهه مقاومت – باعث جلب توجهات به این موضوع شد، تا آنجا که دانشجویان در یک حرکت هماهنگ خودجوش به میدان آمدند و دستگیر و شکنجه می‌شوند و دنیا شاهد قساوت مدعیان حمایت از حقوق بشر و حقوق زنان در برخورد آنها با دانشجویان و زنان شد.

وی ادامه داد: امسال سال حج برائت است و همه شرکت کنندگان در این حج با هرملیتی فریاد مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.

صدیقی در پایان یادآور شد: ماه ذی القعده و دهه کرامت را قدر بدانیم.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=33611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.