• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل 9499 امروز 7
2
بهادری جهرمی مطرح کرد؛

دنیای غرب سعی می‌کند مردم را از داشتن آینده خوب ناامید کند

  • کد خبر : 31577
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۱۶
دنیای غرب سعی می‌کند مردم را از داشتن آینده خوب ناامید کند
سخنگوی دولت در نمایشگاه رسانه های کشور گفت: دنیای غرب سعی می کند مردم را از داشتن آینده خوب ناامید کند.
به گزارش جمهور پرس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور در نشست آزاد با جوانان و دانشجویان، درباره آینده ایران گفت: بها دادن به دانش‌آموزان یعنی ظرفیت‌سازی برای کشور، تا هم محیطی برای بروز استعدادهای جوانان و نوجوانان فراهم کنیم هم این استعدادها را شناسایی و بهره‌برداری کنیم.
وی افزود: در نگاه سنتی فکر می‌کردند می‌توانند آینده را پیش‌بینی کنند اما نگاه نوین و آینده‌ساز این است که آینده را باید ساخت، راه‌ها را پیش‌بینی نمی‌کنیم بلکه می‌سازیم. امروز نه‌تنها دولتمردان ایران اسلامی بلکه جوانان و نوجوانان و نخبگان به این فهم جامع و قوی رسیده‌اند که آینده ساختنی است. بعد از گذر از گام اول انقلاب مردم به این نتیجه رسیده‌اند که دیگری برای آن‌ها آینده‌ای نمی‌سازد.
سخنگوی دولت در ادامه سخنان خود گفت: کشوری که روزی شرق و غرب روبه‌رویش ایستادند امروز همان کشورها از حضور ایران در فضا می‌هراسند. کشورهای غربی اذعان دارند که آینده در فضا است و ما در این آینده چین، روسیه و ایران را به‌عنوان رقیب می‌بینیم. زمانی‌که مانند هشت سال دفاع مقدس، آینده را بسازیم، از برکات مادی و معنوی آن برخوردار خواهیم شد. آینده‌ای که غربی‌ها برایمان بسازند، آینده‌ای با تورم بالا و رشد اقتصادی پایین خواهد بود.
بهادری جهرمی ادامه داد: جوان و نوجوان نخبه ایرانی وقتی می‌بیند دولت‌مردی کلید حل مسائل را در آن‌سوی آب‌ها جست‌وجو می‌کند، او هم به‌دنبال رفتن به خارج از ایران خواهد بود. اگر می‌خواهیم آینده کشورمان را خودمان بسازیم باید آن را به‌واسطه مشارکت در انتخابات انتخاب کنیم. امروز دنیای غرب سعی می‌کند مردم را از داشتن آینده خوب ناامید کند و کسی که اعتماد به ساختن آینده خوب ندارد نمی‌تواند حرکت مفیدی در جهت پیشرفت کشور داشته باشد.
وی افزود: در گذشته ما هم در صنعت هم در منازل مشکل کمبود انرژی داشتیم اما امروزه در افزایش تخصیص انرژی، دولت بسیار خوب عمل کرده است. همه مسائل برطرف نشده است اما برطرف‌شدنی است. این دولت اراده کرده گام‌به‌گام همه مشکلات روی زمین مانده و اجرا نشده را اجرا کند و طرح‌های نیمه‌تمام‌مانده را تمام کند. برای بانک‌های ناتراز برنامه اصلاحی داریم و تک‌تک بانک‌ها رصد خواهند شد و اگر اقدام مؤثری نداشته باشند تسهیلات به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت و همان‌گونه که مسائل گام‌به‌گام حل خواهد شد در حوزه بانکی هم با اصلاح زیرساخت‌ها شروع کردیم و پیش خواهیم رفت.
سخنگوی دولت در پایان گفت: دولت معطل غرب و شرق نمانده و در اوج جنگ‌هایی که در دنیا رخ می‌دهد نرخ دلار هنوز دوبرابر افزایش نیافته است. دشمن با تحریم‌ها تلاش می‌کند هرجوری که می‌تواند در مقابل ایران بایستد و مردم را ناامید کند.
لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=31577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.