• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل 9611 امروز 1
1

دولت به دنبال توسعه طرح کالابرگ الکترونیکی است

  • کد خبر : 23611
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
دولت به دنبال توسعه طرح کالابرگ الکترونیکی است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به هدف‌گذاری عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران، گفت: هم اکنون دولت به دنبال تمهیدات جدید برای توسعه طرح کالابرگ الکترونیکی است.

به گزارش جمهور پرس، سید صولت مرتضوی ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی مرحله سوم پروژه ۱۰۸ واحدی طرح ملی جهش تولید مسکن در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح کالابرگ الکترونیکی اظهار کرد:دولت به دنبال توسعه طرح کالابرگ الکترونیکی است و بستر کار تحت عنوان سامانه ملی اعتبار در سراسر کشور انجام شده، به دلیل اینکه طرح، طرح اختیاری است بر خلاف پیش بینی‌ها با اقبال عمومی مواجه نشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هر فردی در هر نقطه از کشور که بخواهد یک ماه زودتر از زمان دریافت یارانه به صورت اعتباری کالا خریداری کند می‌تواند به فروشگاه‌هایی که به سامانه وصل هستند مراجعه و کالای خود را دریافت کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هم اکنون دولت دنبال تمهیدات جدید برای توسعه طرح است.

 مرتضوی در ادامه با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به دنبال کاهش دغدغه جامعه کارگری و افزایش آرامش و آسایس برای این قشر است، گفت: عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی و کارخانجات در کشور هدفگذاری شده است.

وی افزود: باید توجه ویژه به قشر کارگران صورت گیرد و با همکاری وزارت راه وشهرسازی تلاش شود تا پروژه ۱۰۸ واحدی کارگری شهرستان دلیجان که بخشی از آن پیشرفت مناسبی دارد، هرچه سریعتر تکمیل شود.

 مرتضوی افزود: دولت چند طرح بزرگ دستور کار دارد که ۲ طرح بزرگ در حوزه  اجتماعی و کمک به آحاد مختلف مردم دستور کار ویژه است، نخست ایجاد طرح  یک میلیون فرصت شغلی در سال و سپس طرح احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال  از رویکردهای مهم دولت سیزدهم است.

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان دلیجان، عملیات اجرایی فاز سوم پروژه۱۰۸ واحدی طرح ملی جهش تولید مسکن ( تعاونی مسکن کارگری سامان گستر موعود دلیجان) آغاز شد.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=23611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.