• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
کل 9599 امروز 0
1

دیدار صمیمانه آیت الله آملی لاریجانی با دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع)

  • کد خبر : 12477
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
دیدار صمیمانه آیت الله آملی لاریجانی با دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع)
آیت الله صادق آملی لاریجانی با حضور در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) با مسئولان این مرکز علمی، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

جمهور پرس/ به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله آملی لاریجانی دراین دیدار با تبریک فرخنده میلاد پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفرصادق(ع) و تشکر از حضور اعضای هیات امنا، استادان و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) گفت: حضور در جمع شما عزیزان دانشجو را برای خود مغتنم می دانم.گرچه در دو سال گذشته، کرونا مانع استمرارحضور  در این جمع بود.

آیت الله آملی لاریجانی با تقدیر از فعالیت ها و دستاوردهای دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) گفت: نشاط شما دانشجویان در موضوعات تحصیلی را تحسین نموده و توصیه می کنم که بال های علم و تقوا را برای معنادادن به زندگی و داشتن استقرار معنوی و وجودی را در نظر داشته باشد، زندگی ما با وصول به وجود بی نهایت معنا می شود.

رئیس هیات امنای جامعه الامام الصادق(ع) با توصیه به تدبر در قرآن کریم و توسل به ائمه معصومین گفت: تلاوت و تدبر در قرآن را به عنوان کتاب زندگی و توحید، جدی بگیرید و  به سخنان حق متعال که انسان را به حرکت وا می دارد و از نور اهل بیت(ع) در زندگی و در خلوت برای هدایت و تعالی خود استفاده کنید و درباره مسیر آینده خود و اینکه در عالم با چه وجود بی نهایتی مواجه هستیم تامل نمائید.

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به برخی نکات مطرح شده و تقدیر از مطالبات دانشجویان افرودند: برخی از ایرادات شما مانند نقدهایتان در موضوع مرجعیت علمی، تحول و پیشرفت در علوم در دانشگاه وارد است. رشد علمی، کار پیوسته می خواهد و فعال بودن دانشجویان و اساتید را طلب می کند.

ایشان با حمایت از برپایی کرسی های علمی در محیط دانشگاهی افزودند: محور پیشرفت دانشجو و پرسش ها و مطالبه گری علمی شاگردان است. در موضوع کرسی های علمی و فعال سازی پژوهشگاه باید فعالانه کوشش کنیم و شما جوانان از مدیریت دانشگاه، برپایی کرسی های علمی را با حضور استادان برجسته پیگیری کنید. مسائل را در درون انجمن های علمی طرح کنید و راه حل های مختلف را بررسی کنید.

در ابتدای این دیدار صمیمانه، دکتر حسینی قائم مقام دانشجویی گزارشی از وضعیت و فعالیت های دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) و پردیس خواهران از نظر امکانات آموزشی، اداری، اقامتی، ورزشی و رفاهی را ارائه کرد.

در این برنامه نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) از جمله بسیج دانشجویی، هفت انجمن علمی دانشگاه و نماینده دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، نکات، دیدگاه ها و دغدغه های خود را با رئیس هیات امنای جامعه الامام الصادق(ع) مطرح کردند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=12477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.