• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
کل 9599 امروز 6
2
در دیدار جمعی از رأی اولی‌ها و خانواده‌های شهدا با رهبر انقلاب؛

رهبر انقلاب: انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند

  • کد خبر : 31779
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
رهبر انقلاب: انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند
رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی؛ اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند.

به گزارش جمهور پرس، جمعی از رأی اولی‌ها و خانواده‌های شهدا در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز – چهارشنبه ۹ اسفندماه – با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار اظهار داشتند: انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است.

ایشان بیان داشتند: ما اگر بتوانیم به دنیا نشان دهیم که ملت در صحنه‌های مهم و تعیین کننده کشور حضور دارند کشور را نجات دادیم و پیش بردیم.

رهبر انقلاب در ادامه با اشاره به اینکه بعضی در داخل به انتخابات بی‌التفاتی می‌کنند، عنوان کردند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند. هر کسی که ایران، ملت و امنیت خود را دوست دارد بداند اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد و همه ضربه می‌خورند.

ایشان ادامه دادند: کسانی ممکن است به هر دلیلی نتوانند در انتخابات شرکت کنند. با آنها حرفی نداریم. اما کسانی که اظهار بی‌میلی به انتخابات می‌کنند و دیگران را به عدم حضور تشویق می‌کنند. اینها قدری بیشتر فکر کنند. رای ندادن هیچ دستاورد و فایده‌ای ندارد و مشکلی از کشور را حل نمی‌کند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=31779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.