• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
کل 9610 امروز 5
3

رکورد یک میلیون تماشای آنلاین «درخت گردو»

  • کد خبر : 6740
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
رکورد یک میلیون تماشای آنلاین «درخت گردو»
بعد از یک ماه اکران آنلاین و رایگان فیلم سینمایی درخت گردو، تعداد کاربرانی که به تماشای این اثر نشستند، از مرز یک میلیون نفر گذشت.

جمهور پرس/ فیلم‌سینمایی «درخت گردو» که از نوروز امسال به صورت رایگان در تلویزیون تعاملی «تلوبیون» آغاز شده، توسط یک میلیون و ۲۴ هزار کاربر تماشا شده است.

«درخت گردو» از چهارم فروردین ۱۴۰۱ در تلوبیون پلاس به صورت آنلاین و رایگان در دسترس قرار گرفت. سریال «جناب عالی‌» هم این روزها به صورت رایگان در تلوبیون در حال پخش است و از تلویزیون تبلیغ می‌شود. این شراط نابرابر رقابتی، اعتراض سامانه‌های اینترنتی دیگر را در پی داشته است.

«درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان، سال ۱۳۹۸ ساخته و در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اکران شد. نمایش سراسری این فیلم سال گذشته انجام گرفت و ۱۶۷هزار بلیت فروخت.

داستان درخت گردو در سه بازه زمانی سال‌های ۱۳۶۶، ۱۳۸۴ و ۱۳۹۵ روایت می‌شود و بر اساس داستان زندگی قادر مولان‌پور، یکی از روستانشینان سردشت روایت شده است که خانواده‌اش را در فاجعه بمباران شیمیایی از دست می‌دهد.

البته فیلم دارای جغرافیای مشخص نیست و نام ایران در آن پررنگ نمی‌شود، حتی ابتدای فیلم چنین عنوان می‌شود که بمباران تصادفی بوده و خلبان برای فرود امن، بمب را همین‌طور بدون هدف خالی کرده است. مجموع این نکات باعث شد که «درخت گردو» از سوی برخی رسانه‌ها و منتقدان با نقدهای جدی مواجه شود.

امکان تماشای فیلم سینمایی درخت گردو در حال حاضر با اینترنت نیم‌بها و بدون نیاز به پرداخت اشتراک یا هزینه بلیت، در سایت تلوبیون فراهم است.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=6740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.