• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل 9627 امروز 6
2

سرمربی موقت در مسابقات دوستانه تیم ملی فوتبال

  • کد خبر : 16898
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
سرمربی موقت در مسابقات دوستانه تیم ملی فوتبال
در این دو بازی یکی از مربیان داخلی به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت تیم ملی بنشیند تا مسئولان فدراسیون با دقت بیشتری گزینه نهایی را انتخاب کنند

به گزارش جمهور پرس، تیم ملی فوتبال ایران باید از ۲۹ اسفند تا ۸ فروردین ۲ بازی دوستانه را در فیفا دی برگزار کند. نکته قابل توجه این است که تیم ملی کشورمان در حال حاضر با هیچ گزینه ای برای هدایت تیم ملی به توافق نرسیده و شاید در این دو بازی یکی از مربیان داخلی به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت تیم ملی بنشیند تا مسئولان فدراسیون با دقت بیشتری گزینه نهایی را انتخاب کنند.

قرار است این دو بازی در کشورهای حاشیه خلیج فارس و به احتمال فراوان در قطر برگزار شود و مسئولان فدراسیون به دنبال رایزنی برای انتخاب حریفان تیم کشورمان هستند.

 

لازم به ذکر است که پس از نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی قطر، مسئولان و مدیران فدراسیون فوتبال تصمیم به آوردن جایگزینی به جای کی روش گرفته اند اما تا کنون اخبار درستی در این مورد از سوی فدراسیون دریافت نشده است.

بعضی از اخبار حاکی از آن است که مدیران فدراسیون تصمیم دارند مربی داخلی را روی نیمکت تیم ملی کشورمان قرار دهند و بعضی اخبار در مورد مربی خارجی صحبت به میان می آورند.

در هر حال قرار بر این است که در این دو بازی دوستانه از سرمربی موقت تا تعیین تکلیف این پست استفاده شود.

 

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=16898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.