• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل 9557 امروز 2
1

فوتسال دختران ایران درخشید

  • کد خبر : 17935
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
فوتسال دختران ایران درخشید
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: دختران ایران در تیم ملی بانوان برخلاف شیطنت‎های دشمنان زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی درخشیدند.

به گزارش جمهور پرس، «فروزان سلیمانی»؛ سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان، با اشاره به پیروزی شاگردانش مقابل ازبکستان اظهار داشت: بازی‌های ازبکستان را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت‌شان را به ملی‌پوشان گوشزد کردیم.

وی افزود: ازبک‌ها بسیار فیزیکی بازی می‌کردند. سه ماه از اردوهای تدارکاتی این تیم می‌گذرد و کاملا آماده بودند، اما شاگردانم با تلاش و غیرت و انجام سه روز اردوی تدارکاتی پا به این تورنمنت گذاشته و در نهایت با تلاش قهرمان شدند. این قهرمانی مبارک مردم ایران باشد.

لازم به ذکر است «احسان اصولی»؛ عضو هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال، پس از قهرمانی تیم ملی بانوان در تورنمنت کافا گفت: دختران ما در تیم ملی فوتسال با همت، غیرت و قدرت ذیل پرچم پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران بازی کردند و نتایج درخشانی به دست آوردند و دل هواداران فوتسال شاد شد.

اصولی با بیان اینکه دختران فوتسال همواره برای سربلندی و کسب افتخار برای ایران تلاش کرده‌اند، افزود: برخی که دشمنان مردم و دختران ایران هستند و دشمنی و عدوات‌شان بر همه روشن است، گاهی صحبت‌ها و حرف‌های خلاف واقعی می‌زنند و همه دیدیم که این تیم با چه نشاط، انگیزه و قدرتی در این بازی‌ها به میدان رفت و نتایج خیره‌کننده‌ای به دست آورد و ملی‌پوشان قهرمانی‌شان را به مردم ایران تقدیم کردند.

 

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=17935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.