• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل 9481 امروز 2
4
در آیین معارفه شهردار صدرا؛

مجتبی پارسایی سکاندار شهرداری شهر صدرا شد

  • کد خبر : 27647
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
مجتبی پارسایی سکاندار شهرداری شهر صدرا شد
طی مراسمی با حضور فرماندار شیراز ، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری فارس، امام جمعه و اعضای شورای شهر و سرپرست شرکت عمران، مجتبی پارسایی به عنوان شهردار صدرا انتخاب شد.

پیش از این بهزاد پرنیان بعنوان شهردار صدرا خدمت میکرد که از سمت خود استعفا داد.
به گزارش جمهور پرس، مجتبی پارسایی شهردار جوان صدرا، دارای مدرک تحصیلی دکتری مدیریت دولتی و مدرس دانشگاه در رشته مدیریت می باشند.
از سوابق شغلی شهردار جدید صدرا می توان به مدیر امور کارکنان و رفاه شرکت توزیع برق استان فارس و مدیر دفتر سازماندهی و طبقه بندی مشاغل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ، عضو شورای اسلامی شهر صدرا ، عضو هیئت رئیسه و نائب رئیس شورای اسلامی شهر صدرا ، سر ممیز سیستم مدیریت کیفیت ، رئیس کمیسیون خدمات شهر ،رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست ، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی ، عضو کمیسیون برنامه و بودجه ، رئیس کمیسیون سرمایه انسانی وعضو یت در کمیسیون شهرسازی می توان اشاره کرد.
بر اساس این گزارش ، وی برای تصدی پست شهرداری شهر جدید صدرا روز گذشته از عضویت در شورای شهر صدرا استعفا داد که مورد موافقت واقع شد.
محکم و پر قدرت در کنار جوان انقلابی ،شهردار جدید شهر صدرا ایستاده ایم
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز سه شنبه چهارم مهر ماه در جلسه معارفه شهردار جدید صدرا ، ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام ربیع الاول و همچنین آغاز امامت حضرت قائم (عج) ،انتخاب شایسته مجتبی پارسایی این عضو جوان و شورای شهر صدرا را به عنوان شهردار صدرا یک روز بعد از آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) را به فال نیک گرفت و اظهار داشت:
از زحمات مهندس پرنیان شهردار سابق و همچنین مهندس عباسی سرپرست وقت شهرداری صدرا را تقدیر و تشکر می کنم و امید است در مسئولیت های بعدی همان پست شهرداری صدرا موفق باشند.

آرش محمدی گفت: همان طور که مستحضرید یکی از برنامه های اصلی شورای ششم بعد از استعفا مهندس پرنیان ،شهردار پیشین شهردار صدرا انتخاب یک شهردار بومی و ساکن شهر صدرا بود ،که این شورا با رویکرد تعاملی با مردم شهر صدرا منجر به انتخاب مهندس مجتبی پارسایی شد .
محمدی با اشاره به سابقه مدیریتی مهندس پارسایی اعلام کرد: این جوان انقلابی ، خوش فکر و ساکن شهر صدرا مورد قبول اعضای شورای شهر و همسو با دولت انقلابی هستند.
وی ادامه داد: مهندس پارسایی باید بدانند دوسال زمان و فرصت برای توفیق زمان کمی نیست و باید با سلامت کاری و تن ندادن به خواسته های نامعقول ، با پرکاری و برنامه ریزی و با مشورت از حوزه مدیریت دفتر شهری استانداری ، فرمانداری شیراز و نیز شورای شهر صدرا به نوعی جبران کمبود ها و جبران مافات کنند.
محمدی تاکید کرد : این جوان انقلابی باید در مسیر مدیریت شهری کارآمد گام بردارد و هیچ شهردار و شورایی بدون پشتوانه فرمانداری و مدیریت دفتر شهری استانداری نمی تواند در مسیر رضایت مندی مردم گام بردارد.
رئیس شورای شهر صدرا خاطر نشان کرد: ما اعضای شورای شهر صدرا تا زمانی که مهندس پارسایی با انگیزه و پرتلاش برای ارائه خدمات عدالت محور برای مردم شهر صدرا قدم بر میدارد ، محکم و پرقدرت در کنار ایشان ایستاده ایم.

با اتحاد تمام نیروهای شهری ، امنیتی ، انتظامی و… کمبود های شهر صدرا را جبران می کنیم

 مجتبی پارسایی سکاندار شهرداری شهر صدرا شد

سید عباس موسوی امام جمعه شهر صدرا نیز در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و با تقدیر و تشکر از زحمات مهندس پرنیان شهردار اسبق شهر صدرا و مهندس عباسی سرپرست سابق شهرداری صدرا و همچنین تبریک به مهندس مجتبی پارسایی به عنوان شهردار جدید شهر صدرا، از حسن انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر صدرا تشکر کرد.
موسوی با بیان اینکه امروز همه ما در محل سازمان عمران شهر صدرا برای حضور در مراسم معارفه شهردار جدید صدرا از زیر پرچم شهدا و جانبازان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس رد شدیم، خطاب به شهردار جدید صدرا و همه مسئولین گفت: کسانی که اهل ایمان هستند باید بدانند که نباید به این امانت بزرگ یعنی نظام و مردم خیانت کنند و از خود و نیروهای زیر دست خود مراقبت کنند.
وی با اشاره به اینکه شهردار جدید صدرا یک جوان انقلابی ، مومن و باسواد هستند ، اعلام کرد: شهر صدرا به یک وحدت رسیده و شما نیز که خاک صدرا را خورده اید ، لازم زحمت فراوانی برای مردم این شهر کشید .
امام جمعه شهر صدرا با اشاره به صحبت های حضرت امیرالمومنین ، افزود: مسئولیت طعمه نیست و یک امانت اللهی است ، ما در شهر صدرا مردم اگاهی و مسئولین پرکار و متعهدی داریم.
وی اظهار کرد: با اتحاد و تلاش بی وقفه تمام نیروهای انتظامی ، امنیتی، شهری و… شهرصدرا کمبود های این شهر جبران می شود.

شهر صدرا ویژگی های خاص خود را درمجموعه شهر های استان دارد

 مجتبی پارسایی سکاندار شهرداری شهر صدرا شد

احسان اصنافی ، مدیر کل دفتر امور شهری و شورا های استانداری فارس در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و سکان دار شهرداری شهر صدرا گفت: دوران دفاع مقدس تلنگر و تذکری است بر مسئولیت همه مسئولین در جایگاه خود.
اصنافی با اشاره به اینکه شهر صدرا ویژگی های خاص خود را در مجموعه شهرهای استان دارد، اعلام کرد: این شهر ، شهری باسرعت رشد بالا از لحاظ مساحتی و جمعیتی است ، مقصد بسیاری از سیاست گذاری کلان دولت ها در دوهه اخیر از جمله مسکن مهر و مسکن ملی بوده است، که رشد فضاینده ای را برای شهر صدرا در برداشته است.
وی ادامه داد: تمام این موارد برای صدرا هم به عنوان فرصت و هم به عنوان تهدید در نظر گرفته می شود، ظرفیت های حوزه شاخصه های شهر سازی ، شهری با ساختار تدریجی و بدور از شهرسازی اجباری از فرصت های این شهر به حساب می آید.
اصنافی گفت: فضای سبز شهر صدرا ، شاخصه های فیزیکی شهر، معابر، حمل و نقل عمومی و… ضرورت های است که هر شهردار و مسئولی در شهر صدرا باید سرلوحه کار خود قرار دهد و زیرساختی را برای تقویت شاخصه های اجتماعی و مذهبی و… در دستور کار خود قرار دهد.
وی سرعت روز افزان رشد شهر صدرا را به عنوان یک تهدید تلقی و تاکید کرد : این مهم باعث تمع برخی از سودجویان می شود و در سال های گذشته در حوزه های مختلف اعم فساد های مالی ، زمین خواری ، کاهش سرانه ها در راستای منفعت عمومی و… شاهد آن بوده ایم .
اصنافی اذعان داشت : باید شهردار جدید صدرا د رساندن شهر صدرا به شاخصه های یک شهر تراز مردم ایران زمین و شهر صدرا تلاش کنند.

گام های مسئولین باید برای گره گشایی از مشکلات مردم باشد

 مجتبی پارسایی سکاندار شهرداری شهر صدرا شد

لطف الله شیبانی ، فرماندار شهر شیراز نیز در این مراسم با تبریک به مناسبت ایام الله دفاع مقدس ، گفت: امروز ، روز تحویل امانت و قبول مسئولیت به شهردار جدید شهرصدرا است ، امانتی که امروز قرار است دست به دست شود در ابتدا جنبه حق الناسی و بعد جنبه حق اللهی دارد.
شیبانی با تاکید بر اینکه تمام مجموعه شورا و شهرداری مطعلق به مردم است ،
اعلام کرد : این مسئولیت ها فرصت محدودی بیش نیست و زیرک کسی است که از این فرصت محدود ، استفاده ای در جهت برداشتن گام های اخروی خود و به جای گذاشتن کار و نام نیک بردارد.
فرماندار کلانشهر شیراز خاطر نشان کرد: باید در هر مسئولیتی گام هایی به نفع مردم برای گره گشایی و پاسخگویی به آنها برداریم و منافع شخصی را کنار بگذاریم.

شهردار جدید شهر صدرا این شهر را به قله های بالاتر می رساند

 مجتبی پارسایی سکاندار شهرداری شهر صدرا شد

مهدی پوربهی مدیر عامل شرکت عمران صدرا نیز در این معارفه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهردار و سرپرست اسبق شهرداری شیراز و همچنین تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس، خوش آمدگو سکان دار جدید شهر صدرا شد.
پوربهی گفت :مجموعه شورا و شهرداری شهر صدرا در قله است و شهردار جدید ، جوان و انقلابی شهر صدرا آن را به قله های بالاتر می رساند.
وی با اشاره به اینکه در شهر صدرا وفاق و وحدت ملی در بین مسئولین و مردم شهر صدرا اتفاق افتاده است ، بیان کرد : در حال حاضر ستاد مردمی سازی شهر صدرا راه اندازی شده و خروجی این جلسه ایجاد یک مجموعه فرهنگی، ورزشی و مذهبی در فاز دو صدرا است .
مدیرعامل شرکت عمران صدرا گفت: قرارگاه مشترک با حضور همه عزیزان در حوزه صرا عملیاتی شده و جلسات به صورت منظم و پایدار برگزار می شود.

با تلاش شبانه روزی و کار جهادی کمبود های شهر صدرا برطرف می شود

 مجتبی پارسایی سکاندار شهرداری شهر صدرا شد
مجتبی پارسایی ، شهردار جدید صدرا نیز در این مراسم با تشکر از شهردار و سرپرست پیشین شهرداری صدرا ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس ، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور سالها دفاع از حاکمیت عظیمی است که نوردار مجموعه ایی از برجسته ترین افتخارات این ملت پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.
پارسایی اظهار کرد: ملت و جوانان ما در تمام عرصه ها خصوصا در دوران جنگ گوش به فرمان امام وقت بوده اند و در کمترین زمان ممکن فرمان رهب خود را اجرا کرده اند.
وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم و رفع حوایج آن ها هدیه الهی و بالاترین وسیله بعد از فرایض الهی برای تقرب به خداوند است ، اذعان کرد: مقام و مسئولیت تنها برای خدمت به مردم ارزشمند است .
پارسایی ضمن تشکر از مسئولی استانی و شهری و اعضای شورای شهر صدرا، گفت:شهر صدرا و مردم این شهر لایق بیشترین و بهترین خدمات در عرصه های مختلف هستند ، کمبود های بسیار، عقب ماندگی های عمرانی ، بهداشتی ، آموزشی و… در این شهر وجود دارد که می تواند با تلاش شبانه روزی و کارهای جهادی در کنارمسئولینی که خالصانه و با عشق به این مردم خدمت می کنند برطرف شود.
در پایان این مراسم از زحمات شهردار و سرپرست پیشین شهرداری صدرا تشکر و مجتبی پارسایی به عنوان شهردار این شهر معرفی شد.

 مجتبی پارسایی سکاندار شهرداری شهر صدرا شد

 مجتبی پارسایی سکاندار شهرداری شهر صدرا شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=27647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.