• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
کل 9566 امروز 0
2

معاون سیما از محمد کاسبی در بیمارستان عیادت کرد

  • کد خبر : 10339
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
معاون سیما از محمد کاسبی در بیمارستان عیادت کرد
به دنبال بستری شدن دوباره محمد کاسبی بازیگر باسابقه کشورمان در بیمارستان، معاون سیما به عیادت وی رفت.

جمهور پرس/ محسن برمهانی روز سه شنبه ۲۵ مردادماه با حضور در یکی از بیمارستان های تهران، ضمن عیادت از محمد کاسبی، پیگیر روند درمانی این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون شد.

معاون سیما خطاب به کاسبی ضمن مرور و تمجید همکاری ها و نقش آفرینی های ماندگار وی در مجموعه های تلویزیونی گفت: وظیفه بود خدمت استادم برسم چرا که سینما و تلویزیون مدیون هنر شما است، برای شما که به واقع هنرمند متعهد، مردمی و انقلابی هستید آرزوی سلامتی عاجل دارم.

محمد کاسبی با بیان اینکه خداوند متعال را در همه حال شاکرم، به اهل بیت (ع) عرض ارادت و تصریح کرد: زندگی ام را مدیون امام رضا (ع) هستم و آرزومند زیارت مولا علی (ع) در نجف.

وی با ادای احترام به روح بلند حضرت امام خمینی (ره) گفت: خوشحالم که خود را وفادار به انقلاب و ارادتمند رهبری معظم می دانم.

کاسبی از مرحوم نادر طالب زاده به عنوان یک دوست محبوب یاد و برای برمهانی در جایگاه جدید آرزوی توفیق کرد.

معاون سیما همچنین با همسر و دختر استاد کاسبی گفت و گو کرد و ضمن آرزوی بهبودی کامل برای این هنرمند پیشکسوت، تصریح کرد: تکریم و خدمت به پیشکسوتان را وظیفه مان می دانیم، با افتخار.

محمد کاسبی  بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به سبب نارسایی قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان قلب شهید رجایی تهران بستری شده بود و بعد از مدتی با بهبود وضعیت جسمانی برای طی کردن مراحل درمان به منزل بازگشت، اما این بازیگر طی چند روز گذشته بار دیگر به سبب ضعف عملکرد قلب و آب آوردن ریه‌ها اینبار در بیمارستان عرفان بستری شده است.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=10339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.