• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
کل 9632 امروز 5
1

مواد اولیه، قیمت مبل را بالا برد

  • کد خبر : 17811
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
مواد اولیه، قیمت مبل را بالا برد
رئیس اتحادیه صنف درودگران گفت: مواد اولیه به دلیل دلال بازی ها با قیمت واقعی به دست تولیدکننده نمی رسد و باید روی این بخش نظارت جدی صورت گیرد.

به گزارش جمهور پرس، «علیرضا عباسی»؛ رئیس اتحادیه صنف درودگران، اظهار کرد: اگر روی کار تامین کنندگان مواد اولیه نظارت صورت گیرد و قیمت ها کنترل شود تا با یک سود منصفانه به دست تولیدکننده برسد، تولید در بخش مبلمان رونق می گیرد و قیمت ها نیز کاهش می باید.

 

رئیس اتحادیه صنف درودگران و مبل سازان تهران افزود: در حال حاضر مواد اولیه با قیمت واقعی به دست تولیدکنندگان محصولات نهایی نمی رسد و تولیدکننده به ناچار مجبور است محصولات تولیدی خود را با قیمت بالاتری بفروشد.

 

وی ادامه داد: نکته دیگر اینکه اگرچه تولیدکننده این مواد را از کارخانجات می خرد اما این وسط دلال بازی بسیار زیاد است و به همین ترتیب مواد مورد نیاز گران به دست تولیدکننده می رسد.

 

عباسی اضافه کرد: در حال حاضر بازار وضعیت مناسبی ندارد زیرا قدرت خرید پایین آمده است و فروش به اندازه کافی صورت نمی گیرد.

 

رئیس اتحادیه صنف درودگران و مبل سازان تهران در مورد میزان افزایش قیمت مبلمان نیز گفت: امسال نسبت به پارسال افزایش قیمت مبلمان بالای ۱۰۰ درصد بوده است.

 

عباسی اصافه کرد: واردات مبلمان ممنوع است و تولیدکنندگان توانایی پوشش دهی نیاز بازار را دارند اما باید روی تامین کنندگان مواد اولیه مبلمان نظارت جدی صورت گیرد تا مواد مورد نیاز با قیمت واقعی و مناسب به دست تولیدکننده برسد.

 

وی تاکید کرد: علت گرانی مبلمان مواد اولیه این محصول است زیرا با واسطه گری و دلال بازی قیمت ها را بالا می برند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=17811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.