• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
کل 9586 امروز 0
5

نشست شورای سردبیری روزنامه جمهور

  • کد خبر : 25719
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
نشست شورای سردبیری روزنامه جمهور
جلسه شورای سردبیری به ریاست محمدرضا محمدیوسفی صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه جمهور در دفتر روزنامه برگزار شد

جمهور پرس: روز گذشته جلسه شورای سردبیری به ریاست محمدرضا محمدیوسفی صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه جمهور در دفتر روزنامه برگزار شد.

در این جلسه ضمن تشریح و بررسی بخش‌های مختلف روزنامه، انتقادات مخاطبان که از طریق پیامک و اپ ایتا برای مجموعه ارسال شده بود مورد بررسی قرار گرفت تا در اسرع وقت نسبت به رفع برخی انتقادات منطقی اقدام گردد.

در بخش دیگری از این نشست، صفحه استان‌ها که مربوط به اخبار اجتماعی تمام استان‌ها می‌شود مورد بحث و بررسی قرار گرفت. از آنجایی که صفحه استان‌ها محدود به یک صفحه می‌شد و تعداد اخبار مربوط به این صفحه بسیار زیاد بود و به دلیل محدودیت فضا قادر به چاپ برخی از اخبار نمی‌شدیم از این پس صفحه استان حذف و اخبار مربوط به بخش‌های مختلف استان در کل صفحات روزنامه جمهور به چاپ خواهند رسید تا با محدودیت فضا برای چاپ اخبار استان‌ها مواجه نباشیم.

همچنین در این جلسه بخش‌های جدیدی که به روزنامه وارد شده‌اند با نقطه نظرات اعضای شورای سردبیری مورد بررسی قرار گرفتند و مقرر گردید به زودی بخش‌های دیگری نیز به تحریریه جمهور اضافه گردند.

از سویی با توجه به شنیده شدن نقطه نظرات اعضا، در مورد چینش صفحات و همچنین صفحه آرایی، به زودی تغییراتی در این موارد نیز در روزنامه جمهور ایجاد خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=25719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.