• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
کل 9600 امروز 1
2

نقش رسانه ملی در کمک به عملیات اربعینی پلیس

  • کد خبر : 27064
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
نقش رسانه ملی در کمک به عملیات اربعینی پلیس
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: نقش رسانه ملی تکمیل کننده، تسهیل کننده و کم کننده ماموریت پلیس در عملیات اربعین بود.

به گزارش جمهور پرس، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و در حاشیه بازدید دکتر پیمان جبلی رئیس رسانه ملی از قرارگاه اربعین گفت: با حضور بیش از ۴ میلیون نفر زائر در مراسم اربعین این عملیات بزرگ در نوع خود یک حماسه شد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل صدا و سیما در اطلاع رسانی مراسم اربعین گفت: نقش رسانه ملی تکمیل کننده، تسهیل کننده و کم کننده ماموریت پلیس در عملیات اربعین بود که امیدواریم این همکاری همچنان در کنار هم ادامه داشته باشد.

سردار رادان گفت: تا کنون ۹۵ درصد از زائرانی که به کربلا سفر کرده بودند به کشور بازگشتند و ۵۷ هزار نفر نیز از ۱۲ شب گذشته تا این لحظه از مرز‌ها وارد کشور شدند که سهم مرز مهران از این تعداد ۳۲ هزار نفر بود.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه برنامه‌های قرارگاه اباالفضل همچنان ادامه دارد، افزود: به واسطه اینکه ماموریت‌های فراجا هیچگاه پایان پذیر نیست، این قرارگاه هم تعطیلی ندارد و با به کارگیری همین سامانه‌ها بعد از ماموریت اربعین، دو ماموریت بزرگ ۲۸ صفر و شهادت امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

وی گفت: در قرارگاه ابالفضل حرکت به سمت پلیس هوشمند آغاز شده است، این مسیر پایانی طولانی دارد و امیدواریم بتوانیم در آینده این نزدیک این دستاورد‌ها را به نمایش بگذاریم.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=27064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.