• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 9530 امروز 0
2

واکنش وزیر ارشاد به هنجارشکنی‌های سریال «رهایم کن»

  • کد خبر : 23660
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
واکنش وزیر ارشاد به هنجارشکنی‌های سریال «رهایم کن»

به گزارش جمهور پرس مخاطبان فارس با ثبت پویشی با عنوان «درخواست بازنگری در ادامه پخش سریال «رهایم کن» با بیش از ۸۴۰۰ امضاء در سامانه مردمی فارس من خواستار پیگیری این مسئله شدند که منجر به واکنش وزیر ارشاد به هنجارشکنی‌های سریال «رهایم کن» شد. در این پویش مردمی آمده است که: «این سریال به […]

به گزارش جمهور پرس مخاطبان فارس با ثبت پویشی با عنوان «درخواست بازنگری در ادامه پخش سریال «رهایم کن» با بیش از ۸۴۰۰ امضاء در سامانه مردمی فارس من خواستار پیگیری این مسئله شدند که منجر به واکنش وزیر ارشاد به هنجارشکنی‌های سریال «رهایم کن» شد.

در این پویش مردمی آمده است که: «این سریال به دنبال ترویج بی بندوباری رها شده و پخش گفت‌وگوهای سخیف بین هنرپیشه‌های هنجارشکن است»

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد عدم رعایت موازین اخلاقی در این سریال گفت: مواضع مان را در مورد این موضوع اعلام کرده‌ایم. بایستی سریعا در این رابطه قانون لازم تصویب شود، در همین راستا به دوستان صدا و سیما قانون پیشنهادی را داده‌ایم اگر مسئولان صدا و سیما هم در این رابطه نظراتشان را به ما بدهند در اولین فرصت این قانون را در یکی از شوراهای بالادستی تصویب می‌کنیم و ابهاماتی که در این مسیر وجود دارد برطرف خواهد شد.

وزیر ارشاد در مورد جلوگیری از انتشار این سریال هنجار شکن، خاطرنشان کرد: به لحاظ قانونی مساله سریال‌ها با صدا وسیماست و دوستان ما باید اعلام موضع کنند، ما هم در این زمینه کاملا همراه دوستانمان هستیم و معتقدیم باید در برابر هنجارشکنی‌ها در این بخش ایستاد.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=23660

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.