• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
کل 9599 امروز 6
1

ونایی: نماینده مجلس غیر بومی و مدیر پروازی درد مردم را نمی‌فهمد

  • کد خبر : 31706
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
ونایی: نماینده مجلس غیر بومی و مدیر پروازی درد مردم را نمی‌فهمد
نامزد انتخابات دوره دوازدهم مجلس از حوزه انتخابیه ملایر گفت: نماینده مجلس غیر بومی و مدیر پروازی درد مردم را نمی فهمد و اگر انتخاب صحیح بر گرفته از بصیرت صورت گیرد مشکلات ملایر قابل حل شدن است.

به گزارش جمهور پرس، وحید ونایی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ملایر در سخنرانی خود در جمع تعدادی از مردم شریف این شهرستان اظهار داشت: جان انقلاب اسلامی، جمهوریتی است که مستظهر به حمایت مکتب اسلام است؛ جمهوریت و اسلامیت نظام از هم غیرقابل تفکیک هستند. یعنی تقویت هر کدام به تقویت آن یکی و تضعیف یکی به تضعیف دیگری منجر می‌شود.

وی افزود: از لحاظ اخلاق سیاسی و حکمرانی، انتخابات یک نعمت است. شکر این نعمت به ادای وظایف ما در قبال آن است. کفران این نعمت هم مثل تضییع هر نعمت دیگری، بدون عقوبت نیست.

نامزد انتخابات دوره دوازدهم مجلس از حوزه انتخابیه ملایر تصریح کرد: نامزدی اهلیت دارد که حاضر باشد زیر بار امور مردم برود و نه اینکه بر بار آن‌ها اضافه کند.

ونایی گفت: مردم نماینده ای می خواهند که در بزنگاه‌ها منافع مردم ملایر را بر منافع خود و گروهش ترجیح بدهد.

وی خاطرنشان کرد: کسی که به‌طور شفاف و فارغ از بهانه‌تراشی و مغالطه، حاضر به پاسخگویی در برابر عملکردش نیست؛ چگونه می‌تواند ادعای امانت‌داری مردم و نماینده مردم بودن را داشته باشد؟!

ونایی گفت: فارغ از تمام انتقادات اما باید بدانیم که نشانه بیدار بودن یک ملت، شرکت در انتخابات است و مردم از طریق شرکت در انتخابات بیداری و هوشیاری خودتان را اثبات می کنند.

ونایی افزود: برای رفع مشکلات ملایر نیازمند نماینده ای هستیم که فرزند ملایر باشد تا با گوشت و پوست خود مشکلات ملایر را ببیند و بفهمد و دلش بسوزد لذا نماینده مجلس غیر بومی و مدیر پروازی دردی را دوا نمی کنند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=31706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.