• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل 9614 امروز 4
0
سخنگوی هیات رییسه مجلس خطاب به پارلمان‌های اروپایی؛

پاسخ متقابل مجلس ایران به هر مصوبه‌ای علیه سپاه

  • کد خبر : 17089
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
پاسخ متقابل مجلس ایران به هر مصوبه‌ای علیه سپاه
سخنگوی هیات رییسه مجلس خطاب به پارلمان‌های اروپایی گفت: هر مصوبه ای علیه سپاه پاسداران با پاسخ قاطع و مصوبات متقابل مجلس ایران مواجه خواهد شد.

به گزارش جمهور پرس، سید نظام موسوی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «اگرچه در عالم واقع، تحریم و تروریستی نامیدن سپاه پاسداران توسط کشورهای غربی فاقد ارزش عملی و صرفا یک مانور تبلیغاتی پوچ و رذیلانه است؛ اما از منظر سیاسی، پارلمان‌های اروپایی بدانند هر مصوبه ای علیه سبزپوشان انقلاب با پاسخ قاطع و مصوبات متقابل مجلس ایران مواجه خواهد شد.»

 

لازم به ذکر است که کشورهای غربی تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا به بهانه حمایت از ناآرامی‌های اخیر ایران، فشار تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی را تشدید کنند. کشورهای اتحادیه اروپا به رهبری آلمان، فرانسه و هلند به طور مشترک اعلام کرده‌اند که در حال بررسی قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی هستند.

البته باید یاد آور شویم که این موضوع، سوژه تازه و جدیدی نیست. در سال ۱۳۹۵ هم وبسایت «دیلی کالر» در مطلبی نوشت: دو طرح برای دومین بار در کنگره آمریکا مطرح شد، قانون‌گذاران آمریکایی به دنبال تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند. «تد کروز»، سناتور جمهوری‌خواه ایالت تگزاس این دو طرح را در سنا مطرح کرد. «مایکل مک‌کال»، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان از ایالت تگزاس و «ماریو دیاز-بالارت»، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان از ایالت فلوریدا نیز این دو طرح را در مجلس نمایندگان مطرح کردند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=17089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.