• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل 9537 امروز 3
1

پرسپولیس الدحیل را دست کم نمی گیرد/ کار صعود هنوز تمام نشده است

  • کد خبر : 29470
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
پرسپولیس الدحیل را دست کم نمی گیرد/ کار صعود هنوز تمام نشده است
سید هادی فاطمی روزنامه نگار

جمهور پرس، پرسپولیس با کسب یک امتیاز مهم و حیاتی از عربستان به تهران بازگشت تا نیمی از راه صعود به دور دوم مسابقات را طی کرده باشد.
به گزارش سرویس ورزشی روزنامه جمهور، شاگردان یحیی گلمحمدی که برای حضور در جمع هشت تیم پایانی غرب آسیا فقط به پیروزی مقابل الدحیل قطر نیاز دارند، این فرصت را داشتند تا با پیروزی مقابل النصر پر ستاره اما ده نفره مسیر صعودشان را هموار تر کنند اما عدم برخورداری از نفرات موثر روی نیمکت و فقدان برنامه تاکتیکی مناسب از سوی کادر فنی اجازه نداد یاران رونالدو را با شکست بدرقه کنند. البته همین تک امتیاز هم اولین دشت تیم های حاضر در این گروه از کهکشانی های ریاض بود. امتیازی که می تواند نقشی بزرگ و تعیین کننده در صعود سرخپوشان به عنوان یکی از سه تیم دوم برتر به دور بعد ایفا کند.
یاران علی رضا بیرانوند تنها به یک برد مقابل حریف نامدار اما به دور از شرایط ایده آل قطری نیاز دارند. روی کاغذ و با توجه به نمایش خوب ارائه شده توسط پرسپولیس مقابل الدحیل در دوحه می توان پیروزی آسانی را برای قهرمان فصل پیش ایران پیش بینی کرد اما آنها خوب می دانند که دست کم گرفتن این حریف می تواند بسیار گران تمام شده و غافلگیرشان کند.
پرسپولیس هم اکنون در جایگاه سوم بین تیم های دوم گروه های پنج گانه قرار گرفته است. این یعنی اینکه با پیروزی برابر الدحیل نه تنها جایگاه فعلی حفظ می شود که نتایج احتمالی سایر مسابقات می تواند رده فعلی آنها از این حیث را نیز ارتقا بخشد.
اگر چه الدحیل تیم پنج امتیازی و حذف شده مسابقات شانس و انگیزه ای برای ادامه مسیر ندارد اما ستاره های نامدار این تیم همچون فیلیپ کوتینیو، مایکل اولنگا، روبن سمدو، کیم هان مون،معز علی، ایساک بیحاجی و….می توانند در هر شرایطی برای پرسپولیس خطرناک باشند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=29470

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.